Caute mam 15 rokov skoncil som zakladku ale na strednu este nechodim kedze su este prazdniny a mam cestovat vlakom aj autobusom...Problem je ten ze ked si chcem vybavit niaku poukazku na zlavu tak potrebujem potrvrdenie o navsteve skoly..v lete su skoly z
Ja som doniesla potvrdenie o návšteve školy na začiatku Júla s tým že chcem električenku a tá baba mi ju nechcela predať že proste ona mi nemôže veriť že som študentka akože som tak trochu nechápala že či medzi 9 ročníkom na základke a prvým ročníkom na strednej proste nie som študentka ako po cca piatich minútach mi to už predala ale bolo to vtipné
do vlaku ti nedaju nic mne chceli dat pokutu ked som im mavala pred nosom s vysvedcenim (to bol posledny den skolskeho roka) obcianskym a bohuzial neplatnym isicom (teda on bol platny ale neaktivovany na vlakovu dopravu lebo bol novy a nasa skola este nebola v databaze vtedy) a trvalo hodinu a pol kym sa zmilovala a po 7. navsteve mojho kupe mi tam dala tu peciatku
potvrdenie ti nedajú, musíš si ísť pýtať na základku lebo cez prázdniny si ešte žiak ZŠ... no a je rozdiel medzi preukažkou na autobus a na vlak, teda musíš mať dva, ja mám čipovú kartu na autobus, ale na vlak mi už vypršala platnosť a keďže často necestujem, tak som ju nevybavovala a kupujem celý lístok... a sprievodcovia nie sú hajzli, ale nie je to tak ako si myslíš, ak si kúpiš polovičný a nemáš preukaz, že naň máš nárok tak nedoplatíš do celého, ale zaplatíš 100% zo sumy, ktorú si mal zaplatiť, teda celý lístok....
a šoférovi v autobuse možno stačí akákoľvek preukažka, ale nie každémum, aspoň nie tomu čo nechce prísť o robotu. Revízorovi nie je jedno, jednoducho je určená preukazka na to a ty ju musíš mať, problém budeš mať ty a šoféra autobusu to môže stáť miesto, že ťa vôbec pustil v podstate s neplatným dokladom.... len toľko