@oiquell prečo sa pýtaš len či sa môžeš spýtať? prečo sa nespýtaš radšej či sa môžeš spýtať či sa môžeš spýtať? alebo či sa môžeš spýtať či sa môžeš spýtať či sa môžeš spýtať.
...alebo sa potom prípadne môžeš rovno spýtať tie otázky čo máš, to je taká menej efektívna a výrečná varianta, ale čo už...
@midnight mám záujem túto konzolu v budúcnosti kúpiť, asi počkám na prvú revíziu s väčším hdd a kým na nej konečne budú nejaké killer tituly a slušné exkluzivity a rozbehne sa bazár. chcel by som hlavne vedieť ako sa drží gamepad, či má ergonomickejší tvar a či je väčší a ťažší ako dualshock 3. doma mám obyčajný speedlink gamepad čo je kópia ds3 a už po cca pol hodine hrania mi tŕpnu ruky lebo je malý a celkovo divný. a ešte chcem vedieť či je framerate v hrách stabilný.
@rajzak ja si to môžem pozrieť kedy chcem naživo, pracujem ako skladník pre obchod s elektronikou. chcem vyjadrenie od hráča čo čumí na monitor a drží gamepad 3-4 hodiny v kuse, nie 5-10 minútové odskúšanie v obchode, ktoré nemá žiadnu výpovednú hodnot.
@oiquell ak je niečo v čom PS4 len tak niekto nepreští, tak je to gamepad... a používať falšovaný PS3... teda DS3... čuduješ sa, že ťa bolia ruky?
hentých kopírakov som mal v rukách 10tky a jediné čo boli fajn, boli tie X-box štýl, keďže Microsoft nechápe základy game dizajnu a na D-pad dali diagonálnu mriežku...
ps: pri konzolách sa nečumí na monitor, keďže nerenderujú v štvorčekoch ako PC
@oiquell tak či onak gamepady čo neboli dizajnované na dlhodobé hranie môžeš rovno označiť za falzifikáty... inými slovami ak to za sebou nemá ergonomický tím, tak z toho bolia ruky alebo chrbát, pretože nemáš telo v prirodzenej polohe... preto sa aj vyrábajú iné ovládače pre každý trh (Ázia, Amerika, Európa...)
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
11 komentov