mam problem z ktoreho sa neviem vymotat a ani si nemyslim ze to bez skutocne odbornej pomoci ide. takze sa chcem spytat ci sa da niekde na nete spytat nejakeho odbornika? neviem ci to je nejak rozdelene, no potrebujem aby ovladal ludske vztahy, laska, ci
Psychologov online je dost, avsak je vhodnejsie ist osobne na ambulanciu. Nie je na tom nic na hanbu. Ked si s nim osobne, moze si zapisovat jednotlive body, vnimat Tvoje emocie pri jednotlivych problemoch, davat Ti priamo otazky a sledovat reakcie ..
áno, existuje stránka s online psychológom, čítala som o tom na jednom fóre na zdravie.sk, ale už si nepamätám, čo za stránka to bola, pretože ja uprednostňujem svojho živého psychológa Skús to vyhľadať na nete, určite to nájdeš
Psychológ alebo psychiater??? načo by mi kuva bol? ... ale ako vidím mnohí ľudia využívajú ich služby naplno... do prdele však ja môžem liečiť ich a nie oni mňa ... ešte aj tie psychologičky učím ako sa môžu mať radi a to som technik...
@creeson psycholog, potrebujem v podstate len odpovede, snad.
tak to nie je ziadne tajomstvo ze ludia casto lepsie pomozu druhym nez sebe, sam taky som.
@pannikto prečo to neskúsiš napísať na dáke fórum alebo niečo tomu podobné myslím si že ti dokážu pomôcť aj obyčajný ľudia v minulosti som navštevoval psychiatra ktorý robil aj psychológa a som si istý že normálny človek ti vie takisto poradiť ..
@creeson@relieforsaddist lebo som narocny je to uz vo mne, ze by som nevedel brat vazne nazory neprofesionalov, teda aspon co sa tohto tyka, inac nemam nic proti. Keby som tu mal napisat tu moju mozajku problemov nad ktorymi premyslam cele dni, videl by som len same tldr a tunajsia komunita od toho pokusu dost odradza
neviem čo je na tom také chúlostivé, kľudne choď... mńa napr. stále dávali k psychológovi robiť rôzne testy, pretože chceli zo mňa kresať niečo čo si mysleli že bude geniálne, ale podcenili moju lenivosť a darebnosť