Ahojte, som druháčka na psychológií a veľmi ma zaujíma reklama. Chcela by som sa teda venovať psychológií reklamy. Máte niekto nejaké bližšie skúsenosti alebo info, ktoré by boli zaujímavé a pomohli by? ďakujem
nuž, netuším, či je na to nejaký špeciálny odbor od druhého ročníka a nevygooglim o nič viac ako ty. čo ja viem, keď to študuješ, nemáte nejakú školskú stránku, spolužiakov, alebo niekde nejakých ľudí, čo by ti mohli v tomto smere kvalifikovanejšie poradiť?
zo spolužiakov ani celkovo z kamarátov, kt. študujú psychológiu nepoznám nikoho, kto by sa zaujímal práve o psychológiu reklamy. na nete tiež nič poriadne nie je. tento zimný semester som mala predmet psychológia trhu a reklamy, ale učila nás to doktorantka, ktorá o tom vedela ešte menej ako ja preto skúšam šťastie tu.
ja zas študujem ekonómiu a tiež ma to celkom zaujíma, a asi pôjdem skôr tým marketingovým smerom, kedže finančné a matematické záležitosti sú pre mna dosť nezáživné ... a napríklad ak sa bude dať diplomovka v 5. ročníku tak možno si dám niečo o neuromarketingu a týchto veciach , ak budem mať zdroje a budem vedieť, čo tam napísať...ale to ešte daleko » neuromarketing.sk/... » style.hnonline.sk/veda-139/pukanc...
tiež sa nechcem primárne zaoberať psychológiu ako takou napr. poradenstvo, skôr by som chcela získané vedomosti využiť inak a spojiť ich práve s tým marketingom a reklamou, pretože si myslím, že v súčasnosti je reklama silným fenoménom.neviete niečo viac ako to je s výberom špecializácie po bc.? či sa psychológia dá kombinovať s inými odbormi (v mojom prípade s marketingovou kom,)?
@maggie3
spolužiačka skúšala v Brne na Masarykovej na filozofickej či humanitnej kombináciu psychológia+ žurnalistika, tak možno existuje aj kombinácia psychológia + marketing, lebo tam sa dá veľa odborov kombinovať, ale na Slovensku netuším