Dobrý deň ide o to,že randím s jedným chlapcom no už asi mesiac a nie sme ešte spolu vo vztahu ,ide o to že on pracuje v zahraničí a tak sa vidíme jeden týždeň za mesiac a teraz sme boli ja mojej chate,všetku stravu som nám platila ja ,on doniesol akurát pár vín no a na druhý deň sme išli do kina kde som kúpila lístky ja aj zaplatila jedlo kvôli tomu že on si nechal peňaženku v aute ,neviem chcem počuť váš názor ako chapem že platí benzín keď niekam ideme na jeho aute ale či Vám príde normálne že keď príde on z prace ,ja som študentka a všetko cvakam okrem benzínu a nemám veľa peňazí ,aký je vás názor na to v skorom randeni ?
No, neviem, benzín nie je zrovna lacná záležitosť. A nechať si peňaženku v aute je čistá náhoda a môže sa to stať každému. Podľa mňa si nedala dostatočné dôkazy, že by bol držgroš a náročky nechcel niečo platiť. Nemusíš sa hneď s ním rozchádzať, skús to vydržať. A ak sa ti ozaj aj nabudúce keď budeš s ním bude zdať že je držgroš, tak sa môžeš pozmeniť svoje správanie tak ako keby si ho trošku nútila k tomu plateniu a zastala sa sama seba. Ak ani to nepomôže, tak pomôže normálne sa s ním o tom porozprávať. A keď už ani to fakt nie, tak rozchod.
Ja som typ cloveka, ktory rad plati a pozyva, je mi neprijemne, ked niekto plati mne, cize mne by to vyhovovalo ale tak jasne, ze ak ti to nevyhovuje, treba mu to nejak minimalne naznacit, je to zvlastne aj tak.
Poviem tak. Ja tiež nie som rada, ked za mňa čajoš stále všetko platí. Ale zase niečo zaplatiť musí aj on, lebo tu ide o princíp a snahu. Čiže ak by za celý mesiac mi nezaplatil ani kávu, tak mu normálne poviem, že ako sa cítim a čo chcem a ked povie že nemá peniaze, nechce alebo whatever tak poviem že oki, papa, idem tam kde budú chcieť. Nestrácaj čas s debilom
Z mojej skúsenosti
Ja som málokedy platila za chlapa.
Nieže by som nemala peniaze, alebo že by som nechcela platiť (pár krat sa mi to aj podarilo), ale proste, oni mi to nikdy nechceli dovoliť. .