Máte v izbe rastliny?Ak hej tak je to dobré,potom máte stále dostatok čerstvého vzduchu aj bez otvoreného okna.V noci síce oddychujú pretože nemájú svetlo ale vydávajú nejakú latku ktorá ulahčuje dýchanie ...čo si o tom myslíte?
no dobre nebudem tu mudrovať keď tieto veci študujem na vysokej...áno mám pestujem si v kvetináči nejaký druh citrusu vyrástlo mi asi desať rastlín ale nechal som si iba jednu ostatné som rozdal rodine...
zbožňujem informácie, ktoré sú z jedného uhla pohľadu... určite je to z mínus sedem dní, alebo zo starého času alebo zo zdravia alebo z jednoducho povedané, braku:/
to hej, pablo, kradnú nám kyslík... ale to sú také všeobecné informácie, veľmi skreslené, tak ako aj majuškina, ktorá asi hovorí o tom, že cez deň produkujú kyslík... všetko je to pre nezainteresovanosť; ak chce človek čerstvý vzduch, má ísť von, ak sa chce cítiť veľmi dobre, má objať strom, a nie hádzať semienka do hliny ako nájt to bolo dobré
Mala som rastlinky, ale akosi neprezili ked som bola v nemocnici a prerabal sa nam cely byt...jedine co som zachranila, bolo jedno mladatko pucikovca, tak snad prezije...zatial sa drzi len tak tak. Musim si dokupit nejake nove sukulenty uz
Inak ale to je pravda, ze nie je dobre mat v spalni prilis vela velkych rastlin...
...hmm a o rok sa budem stahovat a chcela by som si kupit nejaku taku vysoku palmu, alebo nieco podobne, uz sa tesiiim
a nepočula si o tom, že v noci dýchajú rastliny tak ako my? takže v noci máš ešte menej vzduchu, lebo ti ho tie male zmrdy teiž dýchajú? ináč ja mám celú parapetnú dosku narvanú kaktusmi, takže
tak ako vidim budem nawzdy zdravyy??????? a ak nie ja si etse dake kupim a dam do svojej izby.... ja mam problem sa tu starat o bananovnik co mam w izbe a nie to o xy kvekov
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
26 komentov