...kedže hudbu si rád vychutnávam naplno priamo cez slúchadlá rozhodol som sa kúpiť nové lepšie ... teraz mám Koss Porta Pro a tie teda nehrajú bohvie ako , doteraz stačili
... kedže v tomto obore nie som odborník, tak sa obraciam na vás s radou
@tomtoylc nehnevaj sa, ale Kossy "nehrajú bohvie ako"? po tejto vete už si ani nemusel dodávať že nie si odborník. Kossy, pokiaľ viem, sa zameriavajú na čo najvernejšiu reprodukciu, a vrámci toho sú pravdepodobne najlepšie na trhu, takže ak "nehrajú bohvie ako", tak to bude skôr tým, že hudba ktorú počúvaš sama osebe neznie bohvie ako (nekritizujem žáner, to je poznámka na kvalitu nahrávky), alebo si proste vymýšľaš, alebo si mýliš subjektívne preferencie v spôsobe reprodukcie zvuku s objektívnymi faktami čo sa týka vernosti tejto reprodukcie. Čiže ak ti Kossy nevyhovujú, ide veľmi pravdepodobne o to že tvoje subjektívne preferencie sa odlišujú od toho ako verne reprodukovaná hudba znie, a v tom prípade to sprav opačne, obíď značky o ktorých je známe že sú kvalitné, a hľadaj medzi značkami o ktorých je známe že sú priemerné, vyskúšaj viacero, a časom nájdeš konkrétny model ktorý pri reprodukcii deformuje zvuk tým spôsobom, ktorý bude tvojmu subjektívnemu vkusu znieť dobre.
Alebo si proste k tým Kossom nastav ekvalizér podľa chuti.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
17 komentov
odporúčam
@nietimekki ... chcem tie klasické, nie do uší (to som nenapísal)
ale dík
Alebo si proste k tým Kossom nastav ekvalizér podľa chuti.
» www.progamingshop.sk/sennheiser-hd-2...
@midnight ... nemyslel som to doslova , hrajú dobre ale mohli by aj lepšie preto hľadám niečo trochu lepšie ako Porta Pro
- s eqalizérom som sa už bavil je to trochu lepšie
... čiastočne bude problém aj v kvalite počúvanej hudby ako si spomenul
ale dik za rady ... budem to musieť naštudovať