to bude tím že nič nerobíš, ver my, už dlho sedím pri pc a viem že ak človek za deň vyprodukuje malo pohybu tak sa mu nechce celkovo nič, nájdi si prácu
malo pohybu, vela spanku zleniveny organizmus. ak si sa dovtedy pocas studia alebo pracovania citila fajn a toto sa ti prejavuje nejaku dobu po tom co nic nerobis , napr viac ako 2mes po tom co nic nerobis tak je to vsetko len o zlom zivotnom style. venuj sa sportu alebo si najdi pravidelne nejaku aktivitu aj mimo domu. uvidis ze to pomoze. ja napr ked spim viac ako 8hod tak som prespaty a vsetko ma boli preto spavam max 5-6hodin a citim sa perfektne
Ráno sa zobuď skôr, kedy bude vzduch ešte čerstvý a choď sa napríklad prejsť na pol hodinu, potom uprac dom/byt, choď do mesta a hlavne sa neposaď za PC počas dňa. Vždy niečo
@djdaniels nie som ona, ale počas denného štúdia som sa necítil vôbec fajn únava bola práveže ešte oveľa väčšia to skôr bola enormná vyčerpanosť. teraz študujem len externe a tiež som vždy veľmi unavený, ale nie až tak ako predtým. bohužiaľ nič nezaberá viacero vecí som pomenil zaužívaných ale nič nepomohlo. športujem tak ak je pekne čiže neprší cca.4-5 hodín denne okrem soboty. niekedy som von aj 8-9 hodín, ale o ničom...
... treba zit naplno, najlepsie kazdy den tak ako by mal byt posledny, a nekysnut za kompom, najlepsie zmysluplne vyzuit cely den, rano vstat a ist spat pokojne na dusi... ale lahsie sa to pise ako kona...
... osobne som rad ked vecer si idem lahnut s pocitom absolutneho vycerpania
tych cca 40 dni co som bola bez prace, s dochramanou nohou a bez elektricenky v BA boli strasneeee, presne takto som sa citila. najdi si pracu a nejake hobby, sportuj, spi, dobre papaj - konecne zacina sezona normalneho ovocia a zeleniny, a budes fit!