Chcela by som sa spýtať, či máte niekto skúsenosti so štítkami zo Zásielkovne, lebo úprimne ja som z toho zostala dosť zmätená. -Pokračovať budem v komentároch lebo tu sa mi to nezmestí
Takze v podstate mi prišiel e-mail od Zásielkovne, kde bol link z ktorého som si stiahla ten štítok. Zostala som zmätená už samotným výzorom štítku, bol tam nejaký kód a niečo prieciarknute, ale v podstate tam neboli žiadne informácie, žiadna adresa. A teraz neviem, či tam ten štítok stačí len nalepiť alebo mám ešte niečo pripísať, adresu na ktorú to posielam, pripadne adresu odosielateľa. A čo potom, len tak to odnesiem do hociktorej Zásielkovne a len tak im to dám??? Prosím, poraďte mi lebo ja začínam byt už z toho hrozne na nervy.
@kristini skús sa informovať priamo u nich, isto maju nejaký kontakt telefonicky alebo aspoň mail. Ja zial nemam skusenosti s odosielanim cez zasielkovnu
Nevím ako je to pri zásielkovni ale myslím, že princíp je ten istý u vaćšiny dopravcov. Ak ti štítok vyšiel na základe toho že si niekde zadávala adresu, čo predpokladám že tak bolo tak len nalepiť a je to. Kuriér má zrejme čítačku, ktorá mu na základe ean kódu štítok vytlačí, alebo to robia na zásielkovni.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
4 komenty