Zakladám túto tému pre všetkých, ktorí študujete na VŠ tiež ako ja.Neviem ako vy, no ja mám problém s učením sa na VŠ,zrejme mám zlý systém,možno sa to upraví po prvom ročníku,ešte som len v tomto letnom semestri 1.ročníka. Väčšina starších študentov resp
No pivko nemám rád,nepijem,takže to neprichádza do úvahy Áno,ja som na jazykoch.Konkrétne teda študujem odbor( kombináciu dvoch predmetov) Psychológiu a nemecký jazyk.
ja si kazdy den hovorim ze by som sa mal priebezne ucit.. nie vela, len si precitat par 3-4 strany kazdy den z jednotlivych predmetov dolezitych a vedel by som toho markantne viac.... a nie je to preto ze by som nemal cas, ale preto ze som schopny robit vsetko mozne vratane nic nerobenia namiesto ucenia
Suhlasim s @1 a rovnako aj s @3 tiez si vravim, ze by som sa do toho mala pozriet, ale nejak sa mi to nedari...Ja mam system taky, ze sa snazim pocuvat na prednaskach, snad sa na mna nieco nalepi
Nie len medicina a jazyky si vyzaduju priebezne ucenie. Niektore vedecke a technicke smery sa podla mna narocnostou lahko vyrovnaju aj medicine. Ja by som sa tiez mala priebezne ucit, lenze kazdy tyzden mam aj dve, tri pisomky z cviceni a uz pomaly nestiham ani to
Co sa skusok tyka, tak mne sa zatial celkom osvedcilo ucit sa na tazsiu skusku vkuse dva az tri tyzdne pred nou, na lahsiu tyzden.
ja neviem, tiež mám pocit absolútnej neefektívnosť, ale u mňa to bude asi iba blížiacimi sa maturitami a prijímačkami v každom prípade.. asi aj na vš bude musieť nasledovať systém viac menej pravidelného učenia si aspoň v rámci možností, lebo počas skúškového by som nerada prišla o zbytok nervov...