Ahojte chcem sa spýtať či niekto z Vás neštuduje archeológiu,históriu alebo dejiny umenia?...som v poslednom ročníku SŠ,študujem ekonomiku pôdohospodárstva a chcela by som ísť študovať na Univerzitu Komenského archeológiu..alebo nejakú masmediálnu komuni
neštudujem archeologiu ani historiu, ale hrozne som kedysi chcel :/ rozhodol som sa pre právo, lebo z historie by nebolo velmi dobré uplatnenie...chod hlavne študovať to, čo ťa baví a potom je všetko ľahké
Bratranec chodil na archeologiu do Nitry ani rok tam nevydržal,že je to neskutočná hovadina s príliš veľa žiakmi,ževraj do druhého ročnika prešlo 7 ľudí z pôvodných 50tich či koľkých.
V Nitre sa prijímačky nerobili... Ako je to ale na UK to neviem.
na UK su testy zo vseobecneho prehladu... tam mas dejepis, logicke myslenie, trosku matiky, a vseobecny-aktualny prehlad. kamaratka sa dostala na archeologiu ale bol to len taky vykrik do tmy, ak nieco v hlavicke mas tak sa tam urcite dostanes. a na dejiny umenia su este k tomu pripojene testy z dejin umenia, ale tie su naramne tazke ale da sa to vybalancovat tymi vseobecnymi testami, ale ze nasledne studium je tazke a nudne... snad som pomohla
@fergie1581 na to ako je financovany na svk vyskum su tí 3 naozajstni archeologovia ktorych na svk mame az extremne vela --- ale kaminska je šupa žena ... to s nou zazit semester je na nezaplatenie ... asi by ta to nebavilo robit a navyse ... vykopavky ako take sa u nas nerobia ... jedine ze stavaju nejaky ten max alebo tesco a pri tom nieco objavia tak ta zavolaju ... ale aj tak ti daju na vyskum len par dni lebo biznis je biznis a pre nich su pamiatky nic ...... keby si isla na historiu ... co ja viem som tam lebo som, mal som to jak poistku ... a velmi ma to nebavi ... ale som velmi pohodlny na to aby som to menil ... a ani neni az tak z coho vyberat podla toho ake mam moznosti (nebudem rozpisovat) o masmedialke pisat nebudem .. ale urcite necakaj ze ju skoncis a mas fleka v markize ..... rozhodni sa hlavne podla seba