No takze taká otázočka.. a hladala som to na nete a nide ništ..ze:
máme zo zemepisu spraviť nejaky referat o symbolike SR..hymna,vlajka,znak a pečať..no a všetko by som aj vedela lenze učitel sa pyta toto rečo je na znaku SR ten kríž tie ramená rozš
@0 ved ser nato, ked to nikde nevies najst...to chces dokedy robit vsetko co ti ucitel prikaze? mu jednoducho povedz, ze ty to nevies a ani si to nikde nevedela najst, ved ty si sa to neucila na vyske jak on...nech ti to vysvetli sam, ked je taky mudry...ucitelia si niekedy myslia, ze my mame mat rovnake vedomosti ako oni...
@9 no niežeby som niekedy učitelov počuvala ale on to tak podal ze sa hambite ked to neviete a ste Slováci,Čech aj Maďar by vám to vyrapotal sa hambite a bla bla.. no a mu chcem dokázať že to vim ale asi sa na to vyserem nide to neni
nie som si isty, ale taka haluz symbolika- myslim ze ten kriz je zo slovanskej mytologie, kvazi nase dejiny a tak volajako- ze navrat ku korenom, symbol predkov a asi tak preto...alebo co
kasli na to, napis len co vies, ja som sa tiez vzdy trapievala nad blbymi domacimi ulohami, a nakoniec na to bud zabudli, alebo to vobec nebrali tak vazne..
Tu je asi 10 clanok venovenych dvojkrizu...ale eviem ci je tam spomenute preco ma rozsirene ramena....a mozes este skusit hladat po anglicky ze double cross, mozno tam nieco bude
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
20 komentov
Jéj, Holy, tuším máme podobné zmýšľanie
a teraz ma zabite! zamidari, warcraft3 a ini hejslovaci
Prečo je na znaku SR ten kríž tie ramená rozšírene?
to je co za formulaciu?
Alebo skôr radi dokazujú, že žiaci ich nemajú ako oni ....
Srať na takéto kraviny, proste nevieš a tam to končí ...
no tak skusim to nejak tak napisať ako @14 .. tak díík
www.zapisnicek.info/2006032201-historia-heraldika---slovensky-znak-a-symbolika-dvojkriza-i..html