Rozhodujem sa medzi Bratislavou a Brnom a stále sa neviem rozhodnúť. Niektorí mi vravia, že Bratisavčania veľmi východňarov nemajú v láske, ale ja si nemyslím, že je to až také strašné. Či sa mýlim? Kde je ľahšie zohnať brigádu a kde je lacnejší život?
sice nie som technik, ale podľa mňa je lacnejší život v Brne. síce si za intrák priplatíš, ale v konečnom dôsledku ušetríš na jedle, pive a iných veciach
nemyslím, že by mali v BA nejaký veľký odpor voči východniarom, možno rovnaký ako v Brne voči Slovákom.
čo sa týka brigády, ja som si ju v Brne našla celkom rýchlo aj ponúk je dosť ALE ak chceš ísť na techniku, neviem, či budeš mať toľko času, aj keď stále sa dá niečo vymyslieť
určite choď do Brna, ak sa máš rád, blavácke školy sú tridsať rokov za opicami -.- fakt, chodím na najlepšiu fakultu na slovensku a je to tam dosť tragické v porovnaní s Brnom (chodila som aj do Brna, tak viem!)
@blacknyan byvam hodinu od Kosic, teda by som musel kazdy den dochadzat a keby ze mam nejake okno v strede dna tak neviem co by som robil, hlavne v zime by som musel stale vysedavat v kniznici/kaviarni co uz teraz zazivam (intrak mi v tomto pripade nedovolili) a navyse sa chcem viac osamostatnit a vypadnut z domu do vacsieho mesta
Väčšinou sú názory , že Brno je ťažšie (akúkoľvek odbor, technické tým dupľom) takže ak nechceš s plačom utiecť po prvom semestri išla by som do BA. V konečnom dôsledku je aj tak dôležitejšie čo sa naučis ty a nie čo v škole, tá len tak popostrci
@smilerrr sa spamtaj bol to najviac k veci komentar, to nei je dovolenka, ked chces mat poriadnu skolu aj tak budes sediet najviac casu na riti a robit zadania o mesto nejde. ide o to ci ty na tu skolu mas ake mas vysledky, pozri sa kolko percent konci po prvom semestri a kolko skonci aspon Bc. a ptm sa do niekoho navazaj...