a co cakas ???? akurat dneska nam to hovorila rano ucitelka ze ziaci su viac a viac tupsi : D a s tou kalkulackou je mi to jedno nepotreboval som ju pred 2 rokmi ani teraz
@7 ale čoby učitelia..žiaci nie sú stále takí istí..ako ja tu nechcem moralizovať, ale podľa mňa úroveň inteligencie dnešnej mládeže ide rapídne dole vodou..
ved poslednyrat nebula kalkulacka 2005 minule sme robili ten monitor a mal 35 uloh myslim a ked to stihli tak nam to je uz ovela zjednodusene ze mame 20 uloh aj kalkulacky
Ze kalkulacku, este co by ste nechceli Ked som ja robila monitor sme ani rozmyslat nemohli o tom zeby nam kalkulacky dovolili a nikoho netrapilo , ze niektory ako aj ja si potom tolkokrat prepocitavali vysledok ci je spravny, ze nestihli niekolko uloh
ach, s nostalgiou spomínam na podobné stresové chvíle zapríčinené monitorom, na spoločné plány skorého raňajšieho vstávania a hľadania na internete uniknuté úlohy z monitoru. na pripravené ľahké, dokonalé, ideálne raňajky, ktoré ma mali nabudiť ku skvelému výkonu. na pripravenú stoličku s pohodlným oblečením a nehovoriac o obrovskom strachu z toho, čo to bude.
výsledok?
vypol sa mi mobil, nezobudil som sa, zaspal som, vstal som 5 minút pred oficiálnym začiatkom monitoru. nenajedol som sa, neumyl som sa, neobliekol som to čo som mal na stoličke, ale pri posteli hodené - to bolo bližšie a s neskutočným "cvalom" som utekal do vzdelávacej inštitúcie, aby som si ten monitor napísal.
výsledok? čo mám z toho všetkého, čo mám z takmer 100% výsledku, keď v triede som s ľudmi, ktorí z neho mali 20-30% ???
nič. slovenské školstvo je kontraproduktívne samo o sebe.
my sme mali a podla mna aj vy budete mat nam raz jedna ucka na ZS hovorila nieco v zmysle ze bolo viac uloh ale zas to boli take lahsie cisla na nasobenie delenie a tak a teraz je menej uloh ale je viac vypoctov cize trocha treba tu kalkulacku lebo nahodou sa kopnes a musis cele odznova a vela casu ti to zobere
tiež si spomínam, akoby to bolo včera takisto neskutočný stres..
..prišli sme do školy, kde už boli po stenách polepené vzorce z matiky (tie ešte pomáhala matikárka lepiť), prvý učiteľ, ktorý bol akože na dozore, skonštatoval, že "VZORCE Z FYZIKY vám nepomôžu" - aj on dobre vedel, o čo ide..
....ďalší: "poraďte si dobre, A skupina s A skupinou a B skupina s B skupinou, nieže to dopletiete"
áno, prišla aj nejaká neznáma ženská, ktorá vyzerala veľmi dôležito, no keď sa mi naklonila nad papier a povedala "toto máš zle", hneď mi padol kameň zo srdca
a nakoniec výsledky z monitoru nemali na prihláške na moju školu takú veľkú váhu ako prospech z ročníkov 5-9, takže pohoda, zbytočné stresy... a tiež som v triede s ľuďmi čo mali max 50%
..takže čo tam po nejakých kalkulačkách, ak máte aspoň trochu normálnych učiteľov, ktorí nechcú mať problémy s tým, že sa ich žiaci nemôžu dostať na strednú školu, určite vám ich dovolia.... good luck, deviataci užite si druhý polrok, také lážo plážo už nepríde tak skoro
Takto si povedzme načo je vlastne monitor? Školy čo poznám sa pozerajú hlavne na známky a monitor je doplnok nakoľko tie školy vedia a vidia, že je niečo podozrivé keď žiak čo mal na polroku a na konci roku vždy 3-4 z daného predmetu a na monitore dosiahol výsledok napr. 95% ba 100%. Čo sa týka kalkulačky tak pomôže maximálne skrátiť čas avšak keď daný žiak nevie ako sa to počíta je mu na dve veci. My napr. na strednej môžeme na každej hodine matematiky používať kalkulačku a nevyužíva to každý žiak...
Ja si to ochotne s 9takmi vymením..ak niekto pôjde namiesto mňa napísať písomnú maturitu z matiky..tak ja mu napíšem monitor.. a nebude mi treba kalkulačku..
BTW-pracovať s kalkulačkou by sa malo učiť až na strednej..aby sa decká naučili používať logiku a počítať poriadne a nie niečo mechanicky hádzať do kalkulačky..
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
89 komentov
výsledok?
vypol sa mi mobil, nezobudil som sa, zaspal som, vstal som 5 minút pred oficiálnym začiatkom monitoru. nenajedol som sa, neumyl som sa, neobliekol som to čo som mal na stoličke, ale pri posteli hodené - to bolo bližšie a s neskutočným "cvalom" som utekal do vzdelávacej inštitúcie, aby som si ten monitor napísal.
výsledok? čo mám z toho všetkého, čo mám z takmer 100% výsledku, keď v triede som s ľudmi, ktorí z neho mali 20-30% ???
nič. slovenské školstvo je kontraproduktívne samo o sebe.
..prišli sme do školy, kde už boli po stenách polepené vzorce z matiky (tie ešte pomáhala matikárka lepiť), prvý učiteľ, ktorý bol akože na dozore, skonštatoval, že "VZORCE Z FYZIKY vám nepomôžu" - aj on dobre vedel, o čo ide..
....ďalší: "poraďte si dobre, A skupina s A skupinou a B skupina s B skupinou, nieže to dopletiete"
áno, prišla aj nejaká neznáma ženská, ktorá vyzerala veľmi dôležito, no keď sa mi naklonila nad papier a povedala "toto máš zle", hneď mi padol kameň zo srdca
a nakoniec výsledky z monitoru nemali na prihláške na moju školu takú veľkú váhu ako prospech z ročníkov 5-9, takže pohoda, zbytočné stresy... a tiež som v triede s ľuďmi čo mali max 50%
..takže čo tam po nejakých kalkulačkách, ak máte aspoň trochu normálnych učiteľov, ktorí nechcú mať problémy s tým, že sa ich žiaci nemôžu dostať na strednú školu, určite vám ich dovolia.... good luck, deviataci užite si druhý polrok, také lážo plážo už nepríde tak skoro
BTW-pracovať s kalkulačkou by sa malo učiť až na strednej..aby sa decká naučili používať logiku a počítať poriadne a nie niečo mechanicky hádzať do kalkulačky..