Myslíte, že mi v Tattoo štúdiu spravia tetovanie? Lebo som rozmýšlal, že v 15 (za pár mesiacov) sa dám potetovať ale iba s mierou lebo sa mi strašne páčia tetovania... tak ako?
@piter09 na vnútornú stranu bicpesu svoj dátum narodenia v rímskych číslach a na ruku ako keby náramok kde budú iniciály dôležitých osôb v mojom živote... a ešte možno niečo
@frodo2 nerob to! hlavne s tými osobami, moja teta si dala svoje meno a meno priateľa a potom sa rozišli a vyzerá to dosť zvláštne, keď chodí s niekým iným a na ruke má vytetovaného bývalého
na tetovanie treba čas a nie hneď si ho dávať .... premyslieť si dlhodobejšie čo si dať veď to predsa budeš mať natrvalo a nie len tak hned šup šup chcem tetovanie
Teraz nie, ved počkaj ešte aspoň 3-4 roky, kým prestaneš rásť. Ved teraz si vo veku, kedy najviac rastieš. Nie som síce odborník, ale to tetovanie by sa ti mohlo potom nejako roztiahnuť (asi) a potom by to nevyzeralo dobre. (asi).... Šak rob ako chceš. Mne by to teda nedovolili..
Tetovanie NEMUSÍ byť na celý život, dá sa odstrániť. Aj keď, je to bolestivé. Ale počula som, že vraj zavedú nejaké bezbolestné laserom.
Takže, ak si o tom naozaj presvedčený a nechceš si tam dať blbosť ako meno svojej terajšej frajerky alebo dátum narodenia, tak prečo nie...len si to dôkladne premysli
budeš mať 16 a budeš si tam chcieť dať niečo iné v 17tich si povieš také chujovinyale dole to dávať nebudeš v 18 by si zas niečo iné povedal, chcel, skúsil, nechaj si to prejsť hlavou.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
48 komentov
@magorka tak to asi né
tych ludi do naramku budes postupne pridavat?
toto je moje tetovanie
a chlapče ver že sa aj ty budeš (a budeš ľuďom z tohto fóra veľmi vďačný že ťa vysmiali a tým pádom ťa od toho snáď odhovorili).
to ako vážne, dátum svojho narodenia v rímskych čísliciach? akože... wtf? načo?