skúškové ma vykostilo áno, som velmi spokojná, hoci ten prvý semester bol masakr :/ ale začiatky sa vždy musia prekonať potom už bude fajn spravila som všetky, jednu z nich na druhý pokus škandinavistiku
pocity dobre az vyborne, spokojny som velmi, skusky v pohode, jednu som sice dal az na opravaku, ale inak sa to da. studujem aplikovanu info na FMFI UK in da Bratislava
som spokojná, môj milovaný jazyk študujem takže som veľmi spokojná a áno spravila som všetky skúšky aj keď najväčší problém som mala zo slovenčinou a myslím že cez skúškové som schudla minimálne 5 kilov ale budiš, teraz 2 mesiace easy a pak zas skúškové
Celkom fajn. Jednu skúšku som nedal, dám na budúci rok, nejak pre to nestresujem. Študujem prekladateľstvo (anglický a španielsky jazyk a kultúra). Inak skúškové ma až tak nevyšťavilo. Skúškové je fajn, prídete si do školy na hodinku, napíšete skúšku a idete do pajč. Nie ako počas semestra, keď tam presedíte pol dňa/celý deň.
som spokojna s odborom, ked som sla na skolu, nevedela som ani co je to ekonomia, obavala som sa, ci ma to bude bavit, ale velmi spkojna. mam vsetky skusky, aj ked ma to stalo vela slz cez skuskove
@ahajj keby si mal trošilinku prehlad čo sa deje, vedel by si, kolko pobočiek hocijakých možných japonských firiem je na slovensku a v ČR ani nehovorím.. tí ľudia sa bijú o niekoho so znalosťou nie len japončiny, ale hlavne diplomom z celého toho odboru, keďže o jazyku to je možno z polovice.. a pošlem ti pohľadnicu, keď za jednu preloženú stranu textu dostanem viac, ako ty za dva dni vo fabrike
@ahajj ja skapem, akože hocijakí ľudia sem chodia, ale ty si z mojej obľúbenej kategórie - tí, čo trepú neskonalé hovadiny a myslia si, akí sú strašne múdri