čo robíte, aby ste sa vedeli na učenie plne koncentrovať - aby vám myseľ nezabiehala niekde inde, aby ste nezaspávali. Na statnice sa potrebujem ucit skoro cele dni (10hodin denne), aby som to stihol, ale nedokazem sa na to koncentrovat - miestami sa pris
no ja do školy nechodím, ale som samouk, to je čudné že sa učíš 10 hodín, niečo nie je v poriadku, pretože ja keď si niečo raz prečítam a rozmýšľam nad tým, nielen že to viem reprodukovať ale aj v praxi použiť
@dominika93 vdaka - no hej, 40okruhov z jedneho predmetu 20 okruhov z druheho predmetu a kazdy okruh ma tak 5-10 podotazok za necele dva tyzdne Takze miestami je to bia citanie, ale niektore veci sa treba aj nabiflit a na to sa nedokazem koncentrovat
@drhouse čo ti ja viem nikdy by sa mi nechcelo študovať na nejakej škole, radšej sa naučím niečo do života a z toho profitujem, najlepšie sa človek učí v praxi a ke´d robí to čo ho baví
jéjda, to máš len stresy a bláblá.
ja som sa tiež išla zosrať zo štátnic a v pohodke som ich dala a teraz mám toho oveľa viac sa učiť a proste kým vládzem tak sa učím a keď nevládzem tak jebem na to. idem si zabehať alebo si pustím seriál, idem von s kamoši a ták.
je zbytočné to siliť, keď to proste nejde.
takto pred rokom keď už bolo vonku mega teplo som vysedávala od rána do večera na balkóne so skriptami a motivovala som sa - za každou naučenou témou som si mohla zapáliť cigu, nebolo to najšťastnejšie riešenie, lebo tých tém bolo k jednému predmetu asi 40 takže.. ale každopádne pomáha prechádzka, ísť si zabehať, mne osobne aj pivko, čo mi pripomína, že sa mi práve jeden hoegaarden chladí..
no mna asi motivoval strach z toho, ze pokial tu skusku/statnicu nedam, bude to potom komplikovane /pocet terminov bol u niektorych predmetov obmedzeny/.
inak ziadny zaruceny /a aspon trochu zdravy/ recept na ucenie nemam.
no ja to furt mixujem, všetky osvedčenéaj neosvedčené metódy
ale pokial ťa nevyrušuje kooopec vnemov okolo, tak sa vykiep von!