ahoj neviete niekto, treba mi nejakú žiadosť alebo niečo, ak chcem ísť zajtra na študijné ukončiť štúdium? v utorok mám zápis na inej fakulte, toto čo mám teraz chcem ukončiť, ale neviem či treba aj nejakú žiadosť, prípadne čo do nej napísať....na strá
absolvovala si už zápis na nadchádzajúci školský rok na aktuálnej škole? lebo ak hej, tak to bude dosť závisieť od ústretovosti tetušiek na študijnom...
@godeye btw daj si bacha ze medzi ukoncenim studia a zapisom na tej druhej nemoze byt viac ako 7 dni ak nechces riesit veci s uradom prace a poistovnou ..ak nahodou nevies
tak ja by som išla na zápis na novú a potom sa odhlásiť z tej starej... oni by ťa tak či tak vyradili, keby si neprišla na ten septembrový zápis, ale tak asi je lepšie ukončiť to hentak oficiálne
@leilla vieš čo, ja som sa predtým tam bola pýtať, mi vraveli, že lepšie by bolo najprv ukončiť, lebo tak by som bola študentka dvoch fakúlt naraz...vraj....aj keď je to divné, lebo tam budem na 2012/2013 a na starej len minulý rok....2011/2012....ale ta šak je to jedno v podstate
pretoze tvojou povinnostou je zaregistrovat sa tym padom na urade prace lebo inac je velky problem so socialnym poistenim ktore si mozno budes musiet doplatit sama... ak je to viac ako sedem dni teda
@ponnie no no, presne toto mal aj môj brat, ale on mal tú smolu, že jeho vyhodili, takže musel chodiť na úrad práce a tak....ja som nespravila len dve skúšky, takže som postúpila do druhého ročníka, tým pádom to môžem ukončiť až teraz
neviete ze ci ked som urobil 1 semester a dostavm soc.stipendium ale rozhodol som sa odist ci mi bude chodit stale ak sa neodhlasim a az potom ma ony vyradia ?
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
15 komentov
@leilla nie, ten je až niekedy v septembri taže toto viem že bude v pohode