Učí sa na UMBčke jazyk aj od základov? Chcela by som tu študovať ANJ v kombinácii ešte s nejakým jazykom buď s taliančinou, alebo so španielčinou. Problém však je, že z týchto dvoch jazykov neviem ani ceknúť možno ešte nejaké základy mám z taliančiny. Ak
Angličtinu ovládam super a baví ma takže ja chcem študovať ďalej angličtinu, ale keďže dnes už vie anglicky pomaly každý chcela by som sa učiť ešte ďalší jazyk navyše a taliančina sa mi páči. Lenže na strednej škole, na ktorej študujem nebola možnosť štúdia talianskeho jazyka preto by som ju rada začala študovať až na VŠ. Také pochody ja mám v hlave
a druhá otázka bola smerovaná skôr na študentov odboru - anglický jazyk a kultúra či nie je zbytočné študovať len jeden jazyk...
aha prepáč, moja chyba, nečítam s porozumením, myslela som, že nevieš žiadny jazyk.
osobne poznám dievča z UMB, ktoré má tiež prekladateľstvo a jeden z jazykov začína od začiatku, takže sa to dá.
a nie som síce študent toho odboru, ale poviem ti to takto - jeden jazyk je málo a viacmenej každý vie aspoň jeden jazyk, a už keď ide o angličtinu, čo vie fest každý... keď tak, teraz sú zaujímavé jazyky, ktorým sa málokto venuje (napr. škandinávske) a také majú aj nejaké uplatnenie. lebo s angličtinou a kultúrou anglosasov moc vody nenamútiš (teda pokiaľ nemáš od seba vysoké očakávania, tak som nič nepovedala).
vybrala by som si ked tak kombináciu tých 2 jazykov, nech to má zmysel.
chodila som tam menili to napr rustinu uz musis vediet myslim ze aj taliancinu musis vediet aj spanielcinu musis vediet aj neviem co vsetko , od zakladov sa mozno ide len jeden jazyk ak vobec
@Natyv je to v pohode ale podla toho aky jazyk ..niektore musis uz vediet a niektore idu od zakladov ale za jeden semester prejdu na uroven B2 takze ak nemas aspon zaklady je to asi dost tazke a casovo narocne ..ak chces napis spravu ale je to super da sa to