Chcem sa spýtať ak máte skúsenosti z nejakým castejsim cestovaním do zahraničia či máte vybavenú nejaku zlavu alebo či su nejake mesacniky nato alebo ký čert
Resp. v mojom prípade som student a cestujem do ČR.
no bratranec s tým má problém a neplatí mu tam tá kartička.. a že skoro žiadna zľava na to nejde ale tuším tá kartička Junior Rail + Euro<26 (či ako sa to do frasa volá) by platiť mala nakoľko všade píšu že je medzinárodná
na Euro26 alebo ISIC ti platí určite aj v zahraničí, ak cestuješ ďalej, tak sa ti oplatí si Euro26 aj vybaviť, stojí to tuším do 20eur, ale naozaj si nie som istý...
ale skús sa radšej obrátiť na www.zssk.sk, kde v kontaktoch nájdeš aj Kontaktné centrum, z ktorého ti dajú odpoveď v priebehu pár minút
kamarátovi (Slovák) čo mal isic z českej univerzity povedali že mu na slovensku neplatí...musel si dokupiť vo vlaku celý+príplatok za to že ho kupuje vo vlaku....platil skoro 3x toľko čo my tak neviem jak to je z tou medzinárodnou kartou Ja keď som ale minulý rok cestoval párkrat vlakom na moravu tak som si normálne kúpil lístok až do cieľovej stanice a zľava mi normálne platila na celú cestu...
Veľa známych mi vravelo, že v Česku im náš ISIC neplatil. Dokonca aj ja keď som šiel do Česka, tak som si ho mohol akurát tak strčiť... A teraz vravím aj o vlakoch, aj o autobusoch.
@nicmanenapada - ja som zase počul, že český ISIC neplatí tu, takže niečo môže na to byť... takže ostáva asi jediné, zrátať si, či sa na tú cestu vyplatí kúpa Euro26 a podľa toho sa zariadiť
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
15 komentov
ale skús sa radšej obrátiť na www.zssk.sk, kde v kontaktoch nájdeš aj Kontaktné centrum, z ktorého ti dajú odpoveď v priebehu pár minút
tak o zlave do zahranicia
» www.slovakrail.sk/index.php?id=ra...
a potom ked prekliknete na junior tak
» www.slovakrail.sk/index.php?id=ju...