Takto sa volá nový odbor, otváraný od budúceho šk. roka na VŠMU, máte niekto ambíciu tam ísť, alebo študujete tam niekto už niečo podobné, alebo ste boli na prijímačkách, napíšte svoje skúsenosti
Ja osobne študujem teraz úplne iný smer, ale už viac ro
@teny555 Ja sa chystám na DOD na divadelnú fakultu, resp. získať nejaké podrobnejšie informácie o štúdiu. Milujem divadlo a rada by som o ňom vedela viac a aj ním žila Zatiaľ chodím len na predstavenia - snažím sa čo najviac, ale rada by som si niekde aj zahrala
@simka1311 Ja som z Bratislavy, takže radšej by som bola tu na VŠMU ale určite si skúsim podať prihlášku aj do Banskej Bystrice - kamarát tak chodí posledný rok
@teny555 Neviem, zatiaľ to nemajú na webe, ale predpokladám že v decembri až februári, vtedy mávajú VŠ DOD.
@teny555@matea
Ja som momentálne v prvom ročníku magisterského stupňa na Divadelnej dramaturgii na Akadémii umení v BB - ak budete mať záujem sa niečo popýtať, píšte TS
@simka1311 ak sa to tak už stalo, tak to tak nie je výlučne. Poznám osobne niekoľko ľudí, ktorí bývajú v komisii. Jedna známa herečka, ktorá tam tiež niečo prednáša, mi vravela, že často tam chodia ľudia veľmi "módne nahodení", aby urobili dojem. Lebo asi si myslia, že to stačí, ale nestačí. Rovnako ani peniaze nenahradia talent... to neskôr človek spozná a vidí sám na sebe.
@georg21 no veď dobre, ale neviem na základe čoho prijímajú naozaj... záleží asi aj od skúseností, lebo kamarátka čo je totálne dobrá herečka, vtipná, prirodzená, nepreafektovaná sa nedostala, ale jedna čo už hrala v seriáli, tak tá sa tam dostala
a ver mi, že aj obálky robia svoje...to je proste všade
stačí že má trochu talentu a peniaze...
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
18 komentov
@teny555 Neviem, zatiaľ to nemajú na webe, ale predpokladám že v decembri až februári, vtedy mávajú VŠ DOD.