Ahojte,
máte niekto skúsenosti s reklamáciou notebooku kvôli samovoľnému vypínaniu? Podarilo sa mi zrejme natrafiť na nepodarený kus Lenova Y50-70. Pokračovanie v komente...
kým to odpíšeš, napríklad mne sa vypínal notebook samovoľne a príčinou bolo, že tam bol odpálený nejaký kontakt...lenže to bolo po 7. rokoch používania
Už som ho 2x reklamoval kvôli vodorovným čiaram na obrazovke a tiež pre samovoľné vypínanie. Prvýkrat opravili to, že vymenili kábel. CHvíľu bol ok. Vypínanie ale pokračovalo, ale takým štýlom, že niekedy aj 2x za deň a potom napr týždeň pauza atď. Nie, nerobil som na ňom nič, čo by ho preťažovalo, ani priehratý nebol. Objavili sa opäť čiary, tak znova putoval do servisu. Tentokrat vraj problémy s windovsom, tak ho preinštalovali. Akonáhle došiel noťas domov, tak som tie čiary videl, ale len krátko a zatiaľ sa neukazali. No za 2 poobedia sa stihol vypnúť už 3x. Ako im v servise dokážem, že sa vypína, keď niekedy ide úplne v pohode niekoľko dni a potom sa zase vypína? Už som takto prišiel o niekoľko hodín práce a ja taký nespoľahlivý noťas nechcem. Ide o to, že som ho kupoval z Česka a zakaždým, keď ho tam posielam do servisu, tak musím platiť 20 eur za poštu s poistením a tými ďalšími vecami ako "krehké" atď. A oni mi ešte odpíšu, že "Dobrý den, bohužel nárok na poštovné nevzniká, zboží by jste musel zaslat prostřednictvím české pošty na území České Republiky."
S tým noťasom mal kamarát tiež problémy, asi 3x ho tiež reklamoval.
Ako im dokázať? Jedine natočiť. Ale zas nemôžeš určite sedieť s mobilom celý čas pri noťase.Mne sa samovoľne reštartovával a vypínal a nakoniec bola na prd matičná, tak som si musela kúpiť nový(do 8 ročného noťasu sa neoplatí už toľko investovať)
Nerobí ti to len ak zatlačíš na určité miesto, alebo máš spustenú nejakú aplikáciu,čo by to mohla spôsobovať?
Ak si ho mal kúpený cez net tak si ho mal najprv poriadne otestovať prvé dva týždne... ak by sa objavili akékoľvek problémy, vrátil by si ho bez udania dôvodu.
Teraz je však už ťažké dokázať, že tam nejaká chyba je. Skús nejakého znalca, ktorý by mohol premerať všetky komponenty.
Lenovo je podľa mňa naprd lebo aj moja kamoška mala ntb lenovo a sekal jej a tiež sa stále vypínal. Dala ho reklamovať a "opravili ho". Doniesla ho domov a a po týždny jej zase začal sekať a napokon úplne zdechol.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
7 komentov
Ako im dokázať? Jedine natočiť. Ale zas nemôžeš určite sedieť s mobilom celý čas pri noťase.Mne sa samovoľne reštartovával a vypínal a nakoniec bola na prd matičná, tak som si musela kúpiť nový(do 8 ročného noťasu sa neoplatí už toľko investovať)
Nerobí ti to len ak zatlačíš na určité miesto, alebo máš spustenú nejakú aplikáciu,čo by to mohla spôsobovať?
Teraz je však už ťažké dokázať, že tam nejaká chyba je. Skús nejakého znalca, ktorý by mohol premerať všetky komponenty.