prosím vás o radu, som zúfalí, študujem na gymply, maturujem z dejepisu a geo a neviem si vobec vybrat vyšku :/ znamky mam priemer 1.6 a neviem kde by som siel s takym,, poradte prosím :/
ad 1, podla mojho nazoru by mal mat potencialny vysokoskolak vyjadrovanie gramaticky aspon v medziach korektne, ad dva, preboha nerozumiem ako ti moze niekto poradit ked vobec nevieme tvoje preferencie, co ta bavi, nic. akoze vazne sa zamysli nad tym. vies kolko je predmetov na astudium na VS?
súhlas s @1
na druhej strane, ja som v tom mala tiež bordel, čo študovať, kopec programov, netušila som, čo sa koľkokrát pod tými názvami skrýva, na niektoré veci som si netrúfala a v tom veku ma bavilo všetko a zároveň nič... až na výške som zistila, v čom som dobrá a čo ma baví (neraz to neznamená to isté)
každopádne s dejepisom a geografiou no čojaviem, čo mi napadne ako možnosti, samozrejme učiteľstvo alebo samostatne dejepis a s tým spojené programy, geografia - humánna, kartografia, všeobecná, ďalej cestovný ruch, štátna správa... to už musíš potom vedieť ty, či ťa baví aj právo napríklad, alebo skôr nejaký manažment a tak...
veď ty musíš vedieť, čo ťa baví... či ja ti mám napísať, že choď tam... a tam pôjdeš? a celkom slušný priemer... v našej triede je to katastrofa... ale slovina no, no...
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
14 komentov
na druhej strane, ja som v tom mala tiež bordel, čo študovať, kopec programov, netušila som, čo sa koľkokrát pod tými názvami skrýva, na niektoré veci som si netrúfala a v tom veku ma bavilo všetko a zároveň nič... až na výške som zistila, v čom som dobrá a čo ma baví (neraz to neznamená to isté)