Obraciam sa sem o pomoc nakoľko si už sama neviem rady a snáď tu už niekto /možno väčšina zažila toto. Chodím na vysokú a mám posledné dva roky (teda už len rok ak spravím toto skúškové). Študujem technický smer a akosi to tento rok vôbec nezvládam, mám d
Ako si myslíš, že by reagovali, čo by urobili keby si ju prerušila bez toho, aby o tom dopredu vedeli? Tiež to tak mám, že sa "nedá oponovať" ale môžeš to jednoducho vziať do vlastných rúk a byť pripravená na ich reakciu. Treba im ukázať takto, že chceš a vieš sa rozhodovať zodpovedne sama za seba...
No jasne, dorobis skuskove (mesiac), co dobojujes lebo to budes chciet sama, potom su tu predlhe prazdniny, odides brigadovat do druheho mesta, alebo si spravis dlhy vylet do zahranicia (saia.sk / alebo dobrovolnictvo), oddychnes si od rodicov, potom sa ti vrati chut do skoly . Tri mesiace su dlha doba, a v spetembri bo super prazkach....
Mas velke bezvyznamne plus, alebo male vyznamne plus za technicky smer na skole.... Socialov a asocialov mame v skolstve dost
to poznám, odišiel som sám z toho dôvodu a rodičia nemali, čo povedať mi k tomu aj keď tiež tlačili. ja som taký typ chlapa, ktorý si povie a urobí tak ako povie a nedotlačí ho nikto k tomu, čo nechce robiť resp. nepovažuje to za dobré. proste som nepošiel nikdy do tej školy a hotovo. hoci druhýkrát by som to neurobil, keby som mal možnosť to vrátiť. budúcnosť nie je o nič lepšia ako s tou školou by bola, vyjde to na rovnako...
bola som na tom podobne. myslim ze takyto rodicia si ani len neuvedomuju ako mozu dietatu svojim pristupom ublizovat. btw. ja som to spravila, nechala som skolu na rok a pol tak a teraz som sama pochopila ze ju skoncit chcem a potrebujem.