Vysoká škola medzinárodného podnikania ISM Slovakia v Prešove
Chcem sa spýtať kto chodí na túto vysokú školu, ci je ťažké sa tam dostať... ci sa ucivo dá zvládnut... robia sa tam prijímacie skusky alebo sa berie iba podla priemeru .. a ci by ma prijali aj ked nemam velmi excelentný priemer... a som študentkou Obchod
Ta skola je pre teba idealne lebo mas najlepsi zaklad aky mozes mat to znamena OBCHODNA AKADEMIA - stredna skola ktora vie najlepsie pripravit ludi pre buducu pracu...
Urcite odporucam ale treba tam vediet aj cudzi jazyk na minimalne pokrocilej urovni
@11maja112 Ta skola je pre teba idealna lebo mas najlepsi zaklad aky mozes mat to znamena OBCHODNA AKADEMIA - stredna skola ktora vie najlepsie pripravit ludi pre buducu pracu...
Urcite odporucam ale treba tam vediet aj cudzi jazyk na minimalne pokrocilej urovni
Ekonomicka je onicom hlavne v MI, neodporucam NIKDY
@spomienky7 myslim, ze davat tu nejake statistiky je dost odveci..zavisi od toho, ako sa sam clovek dokaze v zivote uplatnit, resp kde najde pracu..ocov bratranec napr vystudoval karlovu univerzitu, bol jednym z najlepsich neurologov uz v neviem akej prazskej nemocnici, dokonca aj prednasal na karlovej..a skoncil v michalovciach, pretoze si tu nasiel zenu a tu aj zostava..cize..je dost odveci brat do uvahy nejake statistiky
@trdelniiiq mozno trochu odveci,ale treba brat aj to do uvahy,pretoze preco su asi nezamestnani?slaba kvalita ?je pravda,ze kazdy skonci tak,ak osa bude snazit...
@spomienky7 tak idem tam HLAVNE od toho ako sa bude kto snazit..mozes skoncit 3 vysoke skoly a nedokazes sa uplatnit..mozes skoncit jednu a budes uznavanym odbornikom, ciste hypoteticky..cize hadzat tu statistiky je podla mna dost odveci..
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
15 komentov
Ekonomicka je onicom hlavne v MI, neodporucam NIKDY