lebo, keď som vypisovala prihlášky tak ma nič iné nenapadlo a páči sa mi titul JUDr.
voľného času mám veeeeľa, občas neviem čo s ním.
po pravde dosť často to ľutujem. Keby si mám vybrať znova tak by som asi veľmi dlho zvažovala či ísť na právo. Avšak nie z toho dôvodu, že by som sa bála uplatnenia ale hlavne preto, že ma väčšina predmetov nebaví a nudí . Potom sa však zamyslím a zistím, že aj tak neviem čo iné by som šla študovať
študujem 1. ročnik urgentna zdravotna starostlivosť.. prvy semester som lutovala, že prečo som si dala taku školu, ale už som si zvykla, da sa povedať... tento semester mám viacej voľna ako prvy.. ale druhy ročnik bude náročny na čas.. vela predmetov... ale teším sa, až doštudujem a môžem pracovať v tejto oblasti..
b)celkom ma to zaujimalo, preto aby som sa mohla uplatnit aj v zahranici bez vacsich problemov
c)cim dalej tym menej ale to je individualne
d)lutujem a znacne, ako zena budem mat porblem sklbit to s rodinou a praca v zdravotnictve je kutocne velmi narocna, casovo, psychicky a clovek si aj vypocuje na svoju adresu vselico od vselikoho
medicinu by asi mali ist studovat len sialeni zanieteni geniovia
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
12 komentov
pre istotu
casu mam dost
obcas lutujem, dost ma boli rit
a.)Elektrotechnika-priemyselná informatika, automatizácia
b.)som bol sprostý
c.)neučím sa takmer vôbec.
d.)nie
b.)lebo ma to baví (viac menej)
c.)málo
d.)vôbec nie
b, nemám šajnu
c, ale hej, len blbo rozvrhnutý
d, iba občas počas skúškového
b)preco to studujete
c)kolko mate volneho casu
d)nelutujete co studujete?
a) uč. biológie - geografie
b) lebo mi jedného krásneho dňa riadne stúpla sprostosť do hlavičky
c) ja nemám voľný čas, aj bez vš by som ho nemala, lebo ho nechcem mať