nemam. odisiel som a lutujem. Chcem sa vratit a aktualne to nie je mozne. Skrachovalo mi podnikanie. Opity som si dojebal karieru.. Pozri, je to dost nidividualne. zalezi od toho, aka priebojna si. raz si spravim VS externe, ale tento rok to nebude..
Ano vysoka skola podla mna vo vseobecnosti je dolezita. Ak sa chces v praci dostat na lepsiu poziciu, zvycajne ziadaju aj nejaky titul. Avsak je podla mna dost dolezite o aku vysoku skolu ide, a co dotycny popri tej skole robi. Priklad, podla mna je cloveku vysoka skola uplne zbytocna, ak sa len uci a nicomu inemu sa nevenuje. Preto si myslim ze je idealna zlata stredna cesta, studovat na lahsie skole kde mam viac volneho casu, a ten volny cas travit bud brigadou v mojom odbore, alebo nejako produktivne.
Momentálne na vysokej škole študujem Podľa mňa je veľmi dôležitá, avšak záleží na tom, čo chceš v budúcnosti robiť. Teraz je to už tak, že sa vo svete bez nej takmer nepohneš.
Ja som stale bola toho nazoru, ze to je zbytocnost... Ale cim viac sa mi blizi koniec strednej a pozeram vsetky tie pracovne ponuky, tak to s vyoskou predsa len skusim.
vysoka skola je velmi uzitocna vec v teorii, ale verim ze co sa tyka slovenskych skol, pri niektorych z nich by ani nebolo take zle tam neist.
studujem na VS a som tomu rada, je to pre mna spravne rozhodnutie. ak ale chces byt casnicka, automechanicka alebo daco, tak samozremje to ais vyznam nema.
ak by som mal študovať niečo čo ma nebaví a nechcem v tom ďalej pokračovať, bola by to strata času, skúšky, "skvelé" predmety v kombinácií s ešte lepším učiteľom, ktoré sa sem tam objavia, či to stojí za ten titul.. Pred VŠ som sa tiež rozhodoval či ísť alebo nie, zarobiť by šlo..ale aj keď mám bc dokončené tak jediné prečo by som išiel študovať znova sú intrak, zážitky a ľudia Škola dá skôr priestor, čas sa dá využiť na získanie nejakého rozhľadu, zistenie čo chceš robiť neskôr... to čo sa reálne naučíš je viacmenej na tebe