ako v čom... som viac zaneprázdnená, mám dobrú prácu, študujem viac menej veci čo ma v celku zaujímajú...
zasadne negatívum je že ak nerátam dianie na intráku tak moja socializácia je dosť chabá (ešteže som ukecaná poznám polku intráku a nemám problém sa v práci s niekym zakecať) keďže mam málo času a keď čas mám tak z pravidla nemám peniaze
na intraku nie som tak neviem. ale inak pohoda zatial... len sa dosť nacestujem ale nevadí... stradná bola lahšia trebars v množstve učenia ..... ale inak som spokojná takže tak
neviem, je to také... ,,iné" som za seba viac zodpovednejšia ako som bola, nie ako predtým keď mi všetko rodičia zariadili...prvé týždne boli kruté na všetko som bola sama...nikoho som nepoznala všetci mi ostali buď na SR alebo ak tak išli do Brna...navyše môj spoločenský život je na(možno aj pod) bodom mrazu ....ale no študujem to čo som chcela a to čo ma ,,baví" :-S ...takže by som mala držať hubu a ísť sa pekne učiť... :-S
našťastie nebývam na intráku. teda, na Slovensku, momentálne som na erasme v zahraničí...
na VŠ je to proste iné, väčšia zodpovednosť sám za seba, viac povinností, viac šancí pokašlať si celý život... zároveň však aj spravidla viac voľnosti, zábavy, lepšie vzťahy s ľuďmi, učiteľmi... v ostatných ohľadoch je to veľmi individuálne... fakt má všetko svoje pre a proti...
na strednej som mala viac voľnosti s učením.. na výške sa musíš oveľa viac snažiť a hlavne na strednej som sa nikdy nepotrebovala učiť až do rána .. takže to spôsobuje, že som často zaneprázdnená a vyčerpaná .. ale ked sú také voľnejšie dni (zvyčajne na začiatku semestra) tak je to fakt super
neviem, na intráku nie som. ale čo sa školy týka, tak som vystresovaná, nestíham spať a keď stíham tak sa mi spať nedá, nestíham sa učiť a písať seminárky a nestíham sa veľmi ani zabávať a už ani do roboty chodiť. takže tak. jedinou útechou je, že ma baví to čo študujem.
Na internáte som býval počas strednej a aj teraz na vš.