Prosím Vás ľudkovia,viem ze to bude pre vas ľahké a primitívne ale pekn by som vás poprosil o vysvetlenie prečo to tak je,za odmenu pošlem čokoládku na uvedenu adresu
@demoniqangel vdaka ale zle som sa vyjadril,podla tabulky spravnych odpvoedi to je 1B 2.A ,ale neviem že prečo nevdela by si mi to odovodnit? dakujem pekne za snahu
@demoniqangel@Kuvincik Stesuper baby,takze vyhlasujem sutaž kto dokaze napisat komentar s dlhsim vysvetlenim aby som tomu naozaj pochopil pls minimalne na dve vety lebo vysvetlenie 7!/3!2!2! mi nestači
@sianagirl245 tak v tom prípade mám pre teba chuťovečku
Juraj má telefón chránený päťciferným kódom.
Prvé dve číslice sú párne, zvyšné tri sú nepárne.
Juraj kód zabudol, pamätá si iba, že číslice sa v kóde neopakovali,
nezačínal nulou a končil trojkou alebo päťkou.
Koľko rôznych kódov pripadá do úvahy na vyskúšanie?
A) 5 . 4 + 5 . 4 . 3 5 . 4 . 5 . 4 . 3
C) 4 . 4 + 4 . 3 . 2
D) 4 . 4 . 4 . 3 . 2
a
Koľko existuje neprázdnych podmnožín Mn mno-
žiny P = {1, 2, 3, 4, 5, 6}, pre ktoré platí:
{2, 4, 6} Mn = ?
A) šesť sedem
C) osem
D) deväť
ak to dokážeš obidve aj s vysvetlením tak ti do okruhu 50 km tú čokoládku donesiem(som z PB )
nevladzem nad tym rozmyslat...ja uz matiku nemam od zs to by som moc musela rozmyslat lebo teraz som na tom horsie ako vtedy ale 50 km tusim splnam mohol by si spravit kompromis..
@lenkaska1 jezis prepac, takto to ma byt :
.Koľko existuje neprázdnych podmnožín Mn mno-
žiny P = {1, 2, 3, 4, 5, 6}, pre ktoré platí:
{2, 4, 6} prienik Mn = prečiarknutá nula
A) šesť sedem
C) osem
D) deväť
tak ak som spravne pochopila, ma to byt 6 ... respektive ak ratame aj prazdnu mnozinu tak 7. to ze ich prienik je prazdna mnozina znamena ze nemaju spolocny prvok. Cize tvoris podmnoziny iba z cisel 1,3 a 5.. t.j. 1;3;5; 1 a 3; 1 a 5; 1,3,5 + ta prazdna mnozina...
@lenkaska1 si mega!!!!! Zajtra ti píšem ďalší príklad teraz, keď si už nazhavena, a máš svoju dennú dávku matematiky zabezpečenú odo mňa, tak ti nemôžem odoberať tvoju dávku .... Oki?
@sianagirl245 ziadne take zadarmo sa nesmie davat tu vidíme priamo v praxi ako sa zneužíva ženská sila teda dúfam že si žena lebo to by už bolo do nebies volajúce !
@lenkaska1 čo povieš na toto ?
skušal som niaké veci ale nikdy to nevyšlo...
Študent si na skúške ťahá tri z 50 otázok. Naučiť
sa však stihol iba 45 otázok. Aká je pravdepodobnosť,
že si vytiahne iba tie otázky, na ktoré sa pripravil?
A) 60 % 67,6 %
C) 72,4 % (správna odpoveď)
D) 90 %
@jednookaustrica no, po pozreti nejakych podobnych prikladov som na to prišla čiže on si potrebuje vybrať všetky 3 z tých 45, ktoré vie. Všetky možnosti sú však, že si môže vybrať hocijaké 3 z 50. Čiže musíš vypočítať "všetky kombinácie 3 otázok zo 45" DELENO "všetky kombinácie 3 otazok z 50"
a to ti počítajú kombinačné čísla. Čiže si iba dáš že (45 nad 3)/(50 nad 3) a potom už iba *100 keďže chceš %
@jednookaustrica vygoogli si, čo je to kombinačne číslo. Si nemal na strednej? fuuuha
....
Nieo nie je zlomok. je to presne tak ako som napísala. Dokonca aj máš namakanu kalkulačku tak ti v pohode vyráta ach jaj, to som nečakala že nebudeš mať potuchy čo to je :/
Ta prva uloha: nemam potuchy, co je to ".Koľko existuje neprázdnych podmnožín Mn" a druha uloha to je obycajny faktorial n, kde n je pocet pripustnych cislic.
Ja viem, ze je to uz v pase, ale zaujimalo by ma aj to, ci uz vies, co je n nad k? Mas uz nejake vysledky? (zo skusok)
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
26 komentov
žiny P = {1, 2, 3, 4, 5, 6}, pre ktoré platí:
{2, 4, 6} Mn = ?
A) šesť
sedem
C) osem
D) deväť
z troch jednoti ek, dvoch dvojok a dvoch trojok?
A) 210
420
C) 840
D) 5040
7!/(3!2!2!)
Juraj má telefón chránený päťciferným kódom.
Prvé dve číslice sú párne, zvyšné tri sú nepárne.
Juraj kód zabudol, pamätá si iba, že číslice sa v kóde neopakovali,
nezačínal nulou a končil trojkou alebo päťkou.
Koľko rôznych kódov pripadá do úvahy na vyskúšanie?
A) 5 . 4 + 5 . 4 . 3
5 . 4 . 5 . 4 . 3
C) 4 . 4 + 4 . 3 . 2
D) 4 . 4 . 4 . 3 . 2
a
Koľko existuje neprázdnych podmnožín Mn mno-
žiny P = {1, 2, 3, 4, 5, 6}, pre ktoré platí:
{2, 4, 6} Mn = ?
A) šesť
sedem
C) osem
D) deväť
ak to dokážeš obidve aj s vysvetlením tak ti do okruhu 50 km tú čokoládku donesiem(som z PB )
.Koľko existuje neprázdnych podmnožín Mn mno-
žiny P = {1, 2, 3, 4, 5, 6}, pre ktoré platí:
{2, 4, 6} prienik Mn = prečiarknutá nula
A) šesť
sedem
C) osem
D) deväť
skušal som niaké veci ale nikdy to nevyšlo...
Študent si na skúške ťahá tri z 50 otázok. Naučiť
sa však stihol iba 45 otázok. Aká je pravdepodobnosť,
že si vytiahne iba tie otázky, na ktoré sa pripravil?
A) 60 %
67,6 %
C) 72,4 % (správna odpoveď)
D) 90 %
a to ti počítajú kombinačné čísla. Čiže si iba dáš že (45 nad 3)/(50 nad 3) a potom už iba *100 keďže chceš %
((45:3) 50/3).... lebo to musi vyst 72,4% lebo to je spravny vysledok podla UNIZA....
(45:50)*(44/49)*(43/48)
....
Nieo nie je zlomok. je to presne tak ako som napísala. Dokonca aj máš namakanu kalkulačku tak ti v pohode vyráta ach jaj, to som nečakala že nebudeš mať potuchy čo to je :/
Ja viem, ze je to uz v pase, ale zaujimalo by ma aj to, ci uz vies, co je n nad k? Mas uz nejake vysledky? (zo skusok)