Ake zamestnanie by ste chceli(mozno robite uz) najradsej robit,resp. co by vas najviac bavilo bez ohladu na vyplatu?(ja osobne by som chcel byt programatorom nejakej dobrej firmy na vyrobu games(napr Ubisoft),alebo robit specialne efekty do filmov a pod..
nechcel by som robiť nič. určite nie v nejakej firme, kde mi bude nadriadený zadávať úlohy a ja ich poslušne plniť (programovanie je čistá otročina). keď už, tak potom firmu vlastniť, nech peniaze pracujú pre mňa a nie ja pre nich a užívať si život ópia>
naštuduj si knihu "bohatý táta, chudý táta" a pochopíš, ako to myslím.
Hmm, neviem. Chcel by som byť programátor. Programovať nejaký užitočný SW, pomáhať pri vývoji linuxu... Myslím ale, že toto robiť nebudem. Asi by som nemal dostačujúce vedomosti niečo prospešné naprogramovať.
Reálnejšia predstava je asi silnoprúd. Spraviť si nejakú maličkú firmu a chodiť zapojovať zástrčky ...
Ráno si vstanem o takej desiatej, preložím nejakej ázijskej firme so sídlom na Slovensku zopár papierov.. Zinkasujem za to balík, večer skočím na nejaký firemný večierok preložiť zopár formálnych viet predstaviteľovi nejakej z vyšších spomínaných firiem. Zožnem obdiv publika, prevezmem ďalší balík peňazí a spokojne odídem domov... Toť moja predstava
@george90 ta kniha je síce fajn, no treba si uvedomiť, že on tam opisuje americký princíp, čo síce nevadí no v niektorých situáciach to rolu zohráva. Ja som tu knihu čítal a s niektorými vecami súhlasím, niektoré sa mi zdáli trochu zvláštne a občas to zaváňalo pocitom, ako keby to písal človek, ktorý o biznise iba píše ale nikdy ho nerobil. Napríklad keď vykladal nejaký fakt, tak bol dosť nekonkrétny, ako keby tomu nechápal a chcel to nejako rýchlo zakončiť. Nie všade to bolo ale niekde som si to všimol. V konečnom dôsledku však nemôžem tvrdiť, že to tak 100% je, pretože ho nepoznám a vydedukoval som to iba z čítania a akéhosi výkladu. Taktiež som nikdy nevidel jeho spoločnosť, jeho daňové priznanie ani iné dokumenty.