chcel si sa len pochvalit, ze si nemal "pekne" prazdniny ako ine deti, lebo si musel robit, alebo co?
Ale k teme, ja uz niekolko rokov hram v kapele, kde si privyrabam, a od septembra zacinam studovat magisterske popri praci... takze dufam, ze to bude v pohode
no keď sa už pýtaš tak cez prázdniny som tak od 15tich pracoval u otca vo firme a posledné dva roky som robil programátora riadiacich systémov a o pár dni v tom začínam podnikať. No a dá sa povedať že ešte študujem aj keď už nie prezenčne. Ale otázku si položil zle pretože zamestnanie je podľa mňa len normálny pracovný pomer nie dohoda(brigáda).
Od 17 sa živím sám, platím si aj ubytovanie na internáte... Inak brigády som vyskúšal naozaj všelijaké, od kopania kanálov až po opravovanie mob. telefónov...
@leilla Ty si snáď lepšia ako veštica ! ale ja som sa ťa na to nespytoval
to by si sa divila že nie je tu len rozmaznaný dav a niektorí sú zarobkove lepší ako dospeláci.Nesnaž sa zvrhnuť diskuziu na tvoje veštenie.Radšej sa priznaj ako je to s tebou o čo sa ti jedná či ťa veľmi serie moja otázka? a čo keď si sa zmýlila a nemám 48 rokov ale 84 rokov
tie peniaze čo ti zaplatím za veštenie budeš museť vratiť nazpäť!!!
Leila a ešte ak by si trošku sledovala môj profil tak na Birdzi som nie len teraz ale už skoro 2 roky tak že pŕrr oprav si trošku svoje veštecké schopnosti !!!
@som123 Oceňujem tvoje schopnosti,ja tiež v tomto smere som si privyrobil ale nekvaplo mi z toho mnoho a mal som toho viac ale dobrá je to škola zarábať si aj hudbou!!!
@koprdil No to si sa rýchlo vybral z domu ani ja som nerobil len na jednom mieste a všeličo som vyskúšal len okrem toho bolo treba pomáhať aj doma rodičom a starým rodičom ktorým pomáham aj teraz.
Babysitting - 2, 50€ na hodinu (+ bonboniéra, káva...). A nerobím to len pre peniaze (samozrejme, peniaze potešia - sú dôležité...) ale skôr to využijem do budúcnosti...