vzhľadom k tomu, že množstvo žien ani nedokáže dosiahnuť vaginálny orgazmus, je pre mnohé z nich asi pomerne jednoduché povedať približný pomer na ktorý sa pýta @1 , na druhej strane neviem si veľmi predstaviť, ako by v takejto "ankete" mohli byť nejaké relatívne výsledky práve na birdzi
nejaké výsledky ale poskytujú reálne štúdie, niečo by mohlo byť napríklad tu: » tonic.vice.com/en_us/article/n...
@antifunebracka počuj a vieš nám napísať aj nejaký seriózny zdroj, lebo mám pocit, že si si prečítal štyri ženské časopisy, a teraz nás tu ideš poučovať... ale tak my vieme, že ty dokážeš ženu uspojiť len silným pohľadom, ale prezraď nám čosi viac, nech sa naučíme, tvoj lvl síce nedosiahneme, ale aspoň od Padawana sa konečne odraziť dakde ďalej...
@openmindedfreak Ja som nikde nepísal, že som odborník, čo každú urobí 10 x za sebou len tým, že prejde okolo (aj keď je to pravda), píšem iba fakty, ktoré si môžeš vygúgliť či logicky odvodiť, axi šikovný. Príklad: je nemálo žien, ktoré sa dokážu urobiť stimuláciou bradaviek. Abo hladením po stehnách, či aj obyčajným bozkávaním. Aký je to orgazmus z tohto limitovaného dichotomického hľadiska? Klitoriálny (ktorý vzniká stimuláciou dráždca) alebo vaginálny (stimulácia piče), keď sa ich v tých partiách ani len nedotkneš?