Ahojte, dá sa vybaviť nejaká kartička, alebo niečo podobné , jednoducho niečo, čo by mi zaistilo zľavu na cestovanie vlakom? Som študent strednej školy, ISIC nedostávame, a nepotrebujem to kvôli škole, keďže ju mám kúsok od domu, skôr ide o to, že budem
vytlač si na zssk.sk potvrdenie, vypíš si to, daj oraziť v škole a dones s fotkou na najbližšiu väčšiu stanicu, kde ti spravia taký papierový preukaz, ktorý myslím ani nič nestojí, alebo stojí úplne smiešnu sumu
@marek2031 hej, to co hovorili dosial ludia, maju pravdu, ved na tej ziadanke mas aj napisane aky ma mat fotka rozmer. nestoi to nic ale tusim ze ti ju aju len teda ked tu skolu mas tak ze by si tam mohol cestovat vlakom...
@mernose Ale toto som našiel na nete: Žiacke cestovné lístky sa vydávajú za účelom dochádzky do a zo školských zariadení v 2. vozňovej triede vlakov osobnej dopravy pre žiakov a študentov (aj pre zahraničných žiakov a študentov) v dennej forme štúdia na všetkých školách v Slovenskej republike (SR) a pre žiakov a študentov študujúcich v zahranič
@ssnehulienka Ja ten lístok nechcem kvôli dochádzaniu do školy, mám školu kúsok od domu, skôr ma zaujíma, či sa dá vybaviť nejaká zľava, keďže budem veľa cestovať vlakom - ale nie do školy
@marek2031 O.o veď ja viem čítať O.o len ti hovorím, nie som si teda celkom isté ale myslím, že ti ju vydajú len keď preukážeš, že ju potrebuješ na cestu do školy.
@marek2031 vypíš tlačivo, kt. si buď vypýtaš u tety za okienkom so slovami chcem si vybaviť fialovú kartičku, alebo je tlacivo aj na nete, potvrdis v skole, vratis sa ku tete aj s fotkou (rozmer ako na obcianku) a teta ti vystavi fialovu karticku na celom uzemi SR plati
oni to neriesia, to s tou skolou je skor ako potvrdenie o navsteve, aby si uistili ze si student, nikto sa tam nebude natahovat o nastupnu/vystupnu stanicu