Ahojte som úplne nad ne už som asi 3 dotazníky vypracovala na bakalársku prácu a ani jeden sa môjmu vedúcemu nepozdáva už nemám absolútne nejaké myšlienky aké otázky tam dať a úprimne som už unavená z písania a z toho, že ma vždy kritizuje. Ak by tu bol n
@lucinka7 nie nechcem aby ste mi ich vyplnila lebo potrebujem len myšlienky aby som mohla vytvoriť nové otázky, lebo ja už nemám žiadne nápady a viem, že viac hláv veľa vymyslia
@litzy aaa, takže ste sa už konečne stretli len to riešenie situácie akosi nedopadlo, tak ako malo :/ hore hlavu dievča, vedúci práce sú vždy takí, čo buď večne nemajú čas alebo sa im nikdy nič nepáči niektorí jedinci majú silnú schopnosť presadzovať len to svoje a keď nie je niečo podľa nich, tak to keby ani nebolo...takže ak je tento typ, tak ti je aj zbytočné radiť :/ pýtala si sa ho ako si ten dotazník predstavuje a kde robíš prípadne chyby?
byť tebou, tak tie otázky dám trošku viac chronologicky: akože najprv o držaní tela, potom o gestikulácií, atď. , pretože potom tam máš otázky, ktoré sú skoro rovnaké a ani si to neuvedomíš
pýtaš sa študentov na nejakú konkrétnu hodinu, však? takýto dotazník môžeš totiž rozdať iba tesne po hodine....
a ešte by som otázky formulovala viac osobne a dlhšie, napr.: 1. Myslíte si, že učiteľov postoj (počas hodiny) o ňom vypovedal, že je uvoľnený? namiesto: 1. Mal učiteľ počas výkladu uvoľnený postoj?
@heatrow je to druh kru/rastliny, ktorá rastie na amerických stepiach, nie som istý ale mám pocit že takto normálne existuje, bez koreňov, povaľuje sa krajinou, ale potom neviem ako by získavala živiny, každopádne sa tak nejak používa ako symbol pusta a prázdna na danom mieste
@heatrow@midnight ta rastlina normalne rastie ako ker az sa z nej spravi taka gula ktora potom uschne a odtrhne sa. A potom ked sa kotula, tak rozsieva semena
a presne pre toto som si vyberala bakalárku podľa konzultanta. A mám toho naj na svete! stále sa usmieva a aj keď som po ňom po skúške vždy kričala tak ma určite ľúbi
@lucinkahc možno by to síce bolo zmeniť z možno na neviem, ale určite by som to nedala úplne preč....keď ľudia majú pocit, že nemajú ,,únikové dvierka,, z otázky, tak ti to proste nevyplnia a potom budeš musieť hľadať ďalších a ďalších, pretože som si istá, že tam musíš mať konkrétny počet opýtaných a nesmú ti odpovede chýbať....
Ja mam pocit ze by si si mala dako usporiadat myslienky lebo skaces od jedneho k druhemu a potom mam pocit ze sa furt dookola pytas to iste...ale keby som mala na taketo otazky odpovedat uprimne by som kruzkovala len tak odveci lebo vela z tych veci si pocas hodiny VôBEC nevsimnem, btw nevedela by som pravdivo odpovedat, a celkom to sedi chodim na gympel
@jessica13 ved tam ma moznost neviem...potom ako vyhodnoti rozdiel medzi mozno a neviem ked tam ma obe? vacsinou sa dava ano nie neviem alebo potom ano, skor ano, neviem, skor nie, nie... a pod.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
29 komentov
@2 šak to je tá oná pi.ovinka čo vo filmoch texase vždy preondí tá guľa no neviem to vysvetliť
mám pocit, že potrebuje tie dotázniky vytvoriť, nie vyplniť...
1. Mal učiteľ počas výkladu uvoľnený postoj?
Áno ð Nie ð Neviem ð Možno ð
2. Dotýkal sa učiteľ počas rozhovoru zo žiakmi ich ramien alebo paží?
Áno ð Nie ð Neviem ð Možno ð
3. Využíval učiteľ počas vysvetľovania látky svoje ruky alebo paže?
Áno ð Nie ð Neviem ð Možno ð
4. Pôsobil na vás učiteľov hlas monotónne, teda nudne?
Áno ð Nie ð Neviem ð Možno ð
5. Udržoval si učiteľ odstup od žiakov, aby sa ho nedotýkali, keď k ním hovoril?
Áno ð Nie ð Neviem ð Možno ð
6. Všimli ste si či sa počas výkladu učiteľ mračil?
Áno ð Nie ð Neviem ð Možno ð
7. Počas rozhovoru zo žiakmi sa učiteľ vyhýbal očnému kontaktu?
Áno ð Nie ð Neviem ð Možno ð
8. Mal podľa Vás v priebehu hodiny učiteľ strnulé držanie tela?
Áno ð Nie ð Neviem ð Možno ð
9. Počas rozhovoru stál učiteľ blízko žiakov?
Áno ð Nie ð Neviem ð Možno ð
10. Pôsobil na Vás učiteľov výraz bezvýrazne, takzvane mal kamennú tvár?
Áno ð Nie ð Neviem ð Možno ð
11. Snažil sa učiteľ počas hodiny meniť tón svojho hlasu?
Áno ð Nie ð Neviem ð Možno ð
12. Používal učiteľ pri svojom výklade gestikuláciu?
Áno ð Nie ð Neviem ð Možno ð
13. Pôsobil na Vás učiteľ nadšene ak hovoril niečo zaujímavé k preberanej téme?
Áno ð Nie ð Neviem ð Možno ð
14. Pozeral sa učiteľ počas rozhovoru priamo na žiakov?
Áno ð Nie ð Neviem ð Možno ð
15. Vyhýbal sa učiteľ používaniu gestikulácie počas hodiny?
Áno ð Nie ð Neviem ð Možno ð
16. Všimli ste si či sa počas celého vyučovania učiteľ usmieval?
Áno ð Nie ð Neviem ð Možno ð
17. Snažil sa počas hodiny učiteľ vyhýbať telesnému kontaktu zo žiakmi?
Áno ð Nie ð Neviem ð Možno ð
18. Snažil sa učiteľ obmedziť státie a sedenie blízko žiakov?
Áno ð Nie ð Neviem ð Možno ð
19. Udržiaval si počas výkladu očný kontakt s celou triedou?
Áno ð Nie ð Neviem ð Možno ð
20. Pôsobil na Vás učiteľov postoj napäto počas hodiny?
Áno ð Nie ð Neviem ð Možno ð
pýtaš sa študentov na nejakú konkrétnu hodinu, však? takýto dotazník môžeš totiž rozdať iba tesne po hodine....
a ešte by som otázky formulovala viac osobne a dlhšie, napr.: 1. Myslíte si, že učiteľov postoj (počas hodiny) o ňom vypovedal, že je uvoľnený? namiesto: 1. Mal učiteľ počas výkladu uvoľnený postoj?