Poviete mi,čo je ,vyhodnejšie" z tochto studovat?a ci sa to vobec oplati.lebo vsetci ze:zurnalistika,psychologia su nevyuzitelnejsiee v buducnosti.(ci uz ucm,alebo uk-zurnalistika)pokazila by som to,kebyze idem studovat to,a nie ekonomiu?
sama musíš vedieť čo ozaj chceš...ak to chceš študovať iba tuctovo bez toho aby ťa to bavilo tak pravdepodobnost ze sa zamestnas vysoka nie je.. ale ist do toho čo ta bavi a co chces zakazane nie je a potom mozes vyuzit cokolvek !
na vysokú školu sa nechodí len kvôli tomu aby sa niekto hned po nej zamestnal. Ide naozaj o to, či ťa baví daný odbor, či k nemu máš blízko, či sa tomu rada venuješ aj popri škole a podobne. ja študujem marketing a reklamu a fakt ma to baví. baví ma byť kreatívnym, baví ma fotografovať, vymýšľať rôzne kampane, robit graficky design, a podobne kravinky. a ak to človeka baví (ako mna) tak som presvedcený ze to urcite budem v zivote skor ci neskor robit. ci uz sa vydam vlastnou cestou, alebo sa mi podari niekde zakotvit v malej agenturke. ale kazdopadne chcem robit kreativne veci okolo tohto. takže záleží to od tohto a nie od toho že či sa zamestnáš, alebo či zarobíš popiči velké prachy netreba mat velké oči. a zistovat co je vyhodnejšie.
UCM je taka stoka ze by ju vystudoval aj klokan.... ako ked chces zadarmo titul chod tam , ale ako ta skola ani nema jasnu existenciu... 12 rokov vyhlasena za najhorsiu skolu na Slovensku a ministerstvo chce rusit VS , ktore su neni kvalitne...
UCM je taka stoka ze by ju vystudoval aj klokan.... ako ked chces zadarmo titul chod tam , ale ako ta skola ani nema jasnu existenciu... 12 rokov vyhlasena za najhorsiu skolu na Slovensku a ministerstvo chce rusit VS , ktore su neni kvalitne... ekonomicka v BA ? najtazsie gymnazium v Petrzalke ? chod na STU a mas o zivot postarane.... je tam milion odborov , fakt je to kvalitna skola ktora ma 95% zamestnanost a k tomu az na argchitekturu sa nikde nerobia prijimacky...