AKO NAKUPUJEME


Vybrali sme sa na nákup. Ja a moja rodina. Je nás spolu osem plus jedna – dedko Ambróz ja naša elitná jednotka. Kabele a kára, nejaké drobné – všetko, čo treba.
Predajňa s výrazným nápisom ZĽAVY AŽ 70% nás oslovila na prvý pohľad. Nabrali sme nošu oblečenia. Platili sme stovkou, chceli sme sedemdesiat naspäť. Oni nechceli. Dedko Ambróz natiahol samopal. Potom už chceli.
Vedľa v bufete ponúkali neodolateľné papkanice za POLOVIČNÉ CENY. Odpočítali sme im z drobných honorár, po akom túžili a pod hlavňou samopalu sme ich navigovali do tej chvíle, dokiaľ nebolo jedlo aspoň také pekné ako na obrázku.
Posilnený ako–tak dobrým jedlom využili sme energiu originálnym spôsobom. Oproti bol obchod s nápisom TOTÁLNA LIKVIDÁCIA. Požičali sme si zo železiarstva kladivá, kto aké uniesol a s nadšením vtrhli sme na pľac pomôcť tým neborákom v ich ťažkom údele. Rozmlátili sme im všetko na padrť tak, ako si želali. Roztrieskali sme im aj pokladne – keď totálna, tak totálna! Drobné sme si nechali.
Cestou okolo banky sme boli neodolateľne vtiahnutí dnu silou ponuky: vraj mimoriadne výhodný spotrebný úver pre rodiny s deťmi. Na krátkodobé i dlhodobé splácanie, aké len chceme. Tak sme vybrali spomedzi nás to najmenšie batoľa – malú Iginku. S pištoľou v ruke a s dudlíkom v pusinke bdela nad textom zmluvy dovtedy, dokiaľ ho nenapísali veľkými písmenami na jedinú stranu listu, v dvoch verziách a s jasne výhodnými podmienkami pre nás, a nie pre banku. Usmievali sme sa výlučne my.
Nevychádzajúc z dobrého pocitu, prikývli sme jednohlasne na ďalšiu ponuku: DNES 1 HODINA ZDARMA. Aquapark zvýšil ceny a stratil zákazníkov, preto tá riskantná hláška. Vyšantili sme sa, kto ako stihol, po hodine už sme aj mašírovali preč. Chceli od nás peniaze. Nechápem za čo.
Kára bola plná vecí, kapsy plné peňazí a príjemných zážitkov z nakupovania plné srdiečko. Obstali nás policajti. Prišli nám POMÁHAŤ A CHRÁNIŤ nás. Trocha neskoro, ale predsa. Nechali sme ich, nech nás odprevadia domov, keď ich to baví. Zavreli sme dvere a vyvesili nápis: SPOKOJNÍ ZÁKAZNÍCI.

 Vymyslený príbeh
Komentuj
Napíš svoj komentár