(Vopred informujem a upozorňujem všetkých čitateľov mojich blogov, že tento blog sa vymyká z typického rámca, ktorým väčšinou moja osobnosť ovplýva.)

Keď napíšete do príkazového riadka vášho prehliadača webovú stránku www.beo.sk a stlačíte tlačítko "prejsť na adresu", nemusíte sa báť, že pri načítaní stránky na vás vybafne rovnoramenný Hlinkov dvojkríž, ani čierne na bielom obrovským fontom napísané "Na stráž", ani akákoľvek viditeľná zmienka o Mariánovi Kotlebovi. Táto stránka sa pyšní nápisom "Beo.sk - spravodajstvo, spoločnosť, história" a na prvý pohľad pôsobí nevinne. Dizajn je červenobiely a (nielen) vzdialene pripomína SME - ktovie prečo (o tejto problematike si čo-to môžete nájsť nižšie). Po pravej strane nájdete Beo Rádio (šikovný pozorovateľ určite poskladá logickú skladačku z názvov piesní a interpretov, čo tu figurujú), odkazy na stránky, o ktorých Beo hovorí v zmysle, že nutne nemusia mať správny obsah, ale že veria svojim užívateľom, že si vedia vybrať to správne na každej stránke. Pod tým výber z aktuálneho spravodajstva z najrôznejších slovenských stránok, kde sa nachádzajú externé odkazy. Tu už pozorný čitateľ aj bez pohľadu na ostatné aspekty stránky začína šípiť, že sa niečo deje, vzhľadom na mierne zvýšenú prítomnosť slov ako "demonštranti, Rómovia, Kotleba, liberalizmus, Židia, Izrael, semitizmus".

Prenesme teraz svoj pohľad do stĺpca ľavého, kde nájdeme rubriky tohto údajne spravodajského portálu. Zastavme sa najprv v rubrike Extrémizmus, kde síce nájdeme články so zhruba 5mesačnou odmlkou (posledný z apríla tohto roku), ale zato s vskutku zaujímavými názvami:
- YouTube plný nenávistnej maďarskej šovinistickej propagandy
- Falošní bojovníci za lepší svet
- Ľudia proti rasizmu idú ďalej živiť vlastnú lož, ba aj na nej zarobiť
- Kvôli filmom o holokauste má psychiatria o pacienta navyše – 53-ročného antifašistu
- Prevrátili auto vodcu Slovenskej pospolitosti
Toto je výber niekoľkých článkov, ktoré nám jasne ukazujú, ako Beo.sk dáva do jedného pytla v rubrike Extrémizmus "nenávistných maďarských šovinistov", antifašistov, a napokon členov mimovládneho združenia Ľudia proti rasizmu.
Pri hlbšom skúmaní v tejto rubrike objavíte hĺbkovú "štúdiu" o činnosti Ľudí proti rasizmu a iné vykonštruované články a videá o protineonacistickej a protifašistickej činnosti, ktoré napospol nesú nálepku dokonale zvrhlého prevracania akýchkoľvek skutočností a sú prvoplánovo písané širokospektrálne tak, aby náhodný návštevník, ktorý na túto stránku zablúdi prvýkrát, kvôli napr. konkrétnemu článku, ktorý ho zaujal, nezaujal okamžite akékoľvek, čo i len najmenšie podozrenie, že s týmto spravodajským portálom nie je niečo v poriadku.

Osobne ma veľmi prekvapuje, že do rubriky Extrémizmus nepriradili aj nedávno napísaný článok o Lady Gaga, ktorý sa síce zakladá na pravde (a to, že dnešná popová kultúra je založená na obrovskej miere provokácie a sexuality, ktorá sa nehodí pre vekovú kategóriu jej poslucháčov, a vlastne pre žiadnu vekovú kategóriu), avšak po pozornom preštudovaní celého článku (čo mimochodom vôbec nie je vďaka jeho komplikovanosti, vykonštruovanosti a hlavne dĺžke vôbec jednoduché!) príde pozorný čitateľ na to, že sila manipulácie slova a prekrúcania faktov autora tohto článku je hodná minimálne Pulitzerovej ceny. Práve tento článok očividne zaujal jednu moju známu, ktorá sa naň dala nachytať, veľmi sa jej zapáčil a tak ho dokonca linkovala na Facebooku. Práve pre ľudí, ako je ona, ktorý ešte stále nechápu, čo je Beo.sk vlastne zač a o čo sa snaží, som sa rozhodla napísať jednak siahodlhý komentár na Facebooku pod jej link, a jednak potom rozhorčená aj tento blog. Pri myšlienke, že mladí ľudia bez názoru, ktorí hľadajú miesto, kam by sa v spoločnosti zaradili, ktorí nechápu a nikdy sa nepozerali na Beo.sk ako na neonacistickú stránku, sa napokon stávajú jej úbohými otrokmi a manipuláciou a intenzívnym brainwashingom sa stávajú onými pasívnymi neonacistami, ktorí síce nestoja pod slovenskými vlajkami a nekričia "Na stráž!", ale zato doma ticho s výrokmi predsedu Slovenskej Pospolitosti súhlasia, ani v skutočnosti nevedia, prečo - práve pri tejto myšlienke na vie vždy striasť od hnusu.

Beo.sk ako umne skrytá neonacistická a fašistická propaganda na svojej stránke neustále vzbudzuje mylný dojem mierumilovnej, veľmi nábožensky založenej a neškodnej stránky, ktorá pracuje na národnej obrode slovenského národa, informuje o dianí v našej republike a obohacuje nás o nové poznatky - čo sa za ňou skrýva, môžeme lepšie vidieť, len keď sa pozrieme na Beo.sk podrobnejšie ako na celok, kde vidíme minimálne tisíc náznakov neonacistického extrémizmu, ktorý sa mimochodom spomína v rubrike Extrémizmus jediný raz, a to v článku s názvom "„Mierumilovná“ Antifa vs. „Násilnícki“ nacionalisti" obsahujúcom zaujímavo natočené video. (Len vysvetlivka pre nechápavých: Vzhľadom k tomu, že sa neonacisti neustále odmietajú nazývať vlastným menom, t.j. NEONACISTI, neustále používajú podľa nich vzletnejšie pomenovanie "nacionalisti" a tak prznia toto kedysi úplne normálne ponímané slovo, ktoré nadobudlo časom krajne extrémistický výraz.) K obsahu videa sa ako triezvo uvažujúci človek radšej nevyjadrujem, myslím si, že každý rozumný človek si názor na niečo podobné vytvorí, pokiaľ bol v živote čo i len na jedinej akcií, kde došlo k stretu odporcov neonacizmu a neonacistov samotných.

Aby som neurobila tento článok pridlhým pre kohokoľvek, kto mal prvotný zámer ho prečítať, dovolím si upozorniť ešte na jednu dôležitú vec, a to na antikampaň proti zrejme najčítanejšiemu a dovolím si povedať najkvalitnejšiemu denníku SME.sk, ktorú nájdete na stránke Beo.sk v ľavom stĺpci a o ktorej nájdete článok práve tu. "SMe ŽIDIA, keď viete, že SME", hlása jedno z hesiel tejto kampane, ktorá je údajne "iba pre pobavenie" a článok nás vyzýva, aby sme pobavili aj svojich známych a poslali im odkaz na onen článok. Stránka nám takisto rozpráva o tom, že aj oni sú fanrádio a spomína najznámejších protagonistov tohoto obľúbeného rádia napospol sa angažujúcich vo verejnej činnosti ako je rovnoprávnosť pre homosexuálov, či antirasistické aktivity. Tento článok z môjho hľadiska veru smrdí obzvlášť.

„Vidíš vo všetkom fašizmus? / Potom patríš na psychiatriu.“ znie názov novej nálepkovej kampane portálu Beo.sk. Ona síce už dávno nie je nová, ale vzhľadom k tomu, že sa na stránke tento článok nachádza, tak si môžeme sami utvoriť názor. Na to, či stránka, ktorá otvorene obhajuje neonacistov, poburuje proti Rómom, Maďarom a iným menšinám, hrdo píše o vodcovi Slovenskej pospolitosti, označuje SME.sk za židovský denník a Fun Rádio za židovské rádio (zrejme kvôli protirasistickému kontextu, ktorý sa v týchto médiách napospol nachádza) a pravidelne sa lživo naváža do Ľudí proti rasizmu je, alebo nie je fašistická.

Alebo mi zajtra zazvonia pri dverách dvaja ľudia v bielych plášťoch a rúškach na ústach a zavezú ma do Kremnice, čo poviete?

(Autorka je sympatizantkou Mimovládnej organizácie Ľudia proti rasizmu a členkou Antifa.cz)

 Blog
Komentuj
 fotka
johnysheek  21. 8. 2010 22:28
ehm.. na sme mam svoj nazor.. ale ok
 fotka
sarah_whiteflower  21. 8. 2010 22:33
@johnysheek Každý máme svoj názor na SME, môže byť rozdielny, ale zaprvé tento článok nebol o SME, ale o Beo.sk, a zadruhé, ak si pozrieš pozornejšie tú antikampaň, tak si nemyslím, že by si s ňou súhlasil, a vôbec nemusíš byť fanúšikom SME.
 fotka
keuska  21. 8. 2010 22:45
pozrela som si tu stranku a uplne ma zabijaju niektore veci akoze dievca zavrazdil nejaky juhoafrican a ze keby nacuvala portalu beo, tak by este zila ze tak dopadla lebo sa miesala do multikulturnych vztahov... ja zdochnem

viac sa k tomu asi ani vyjadrovat nebudem, lebo hadat sa s ludmi s hentakymi nazormi, je jak hadzat hrach o stenu.. normalnemu cloveku vsak az rozum zastane ked si cita tie bludy...
 fotka
sarah_whiteflower  21. 8. 2010 22:47
@keuska Patríš na psychiatriu!!!
 fotka
bluepanter  21. 8. 2010 22:48
Bohužiaľ, toto je krutá realita. Tých holohlavých chlapíkov vonku sa treba báť menej ako tej stránky. Je to totiž dosť premyslené a stavím sa, že na kopec ľudí to má vplyv.



Jedno im treba uznať, v tomto smere vedia, ako vymyť mozgy a dať tam mylné info
 fotka
keuska  21. 8. 2010 22:49
ale to ja predsa uz davno viem
 fotka
sarah_whiteflower  21. 8. 2010 22:52
@keuska Tak tento článok to zase raz len potvrdil... je to s tebou očividne horšie, než sme si sprvoti mysleli!



@bluepanter Je to veľká pravda, akonáhle vidíš neonáckov niekde vonku na pochode, bez toho, aby mali možnosť zostrihať svoje videá zo svojich akcií, tak ti je v priebehu sekundy jasné, čo sú to za ľudia. Bohužiaľ, na týchto stránkach pracujú ľudia, ktorí schopnosť brainwashingu cvičia roky na ovplyvniteľnej mládeži, ktorá sa stáva ich "ovečkami"... ani netreba hovoriť o tom, že pomocou článkov a internetu dokážu aj z vrieskajúcej bandy bľačiacej "na stráž" a "židov tu nechceme, židia do plynu" atp. spraviť "násilných" neonacistov, ktorých porovnávajú s "mierumilovnými" antifašistami.



Sila písaného slova a internetu je desne veľká.
 fotka
keuska  21. 8. 2010 22:56
ja na nich lubim hlavne to, ze sa biju do prs ako im stat zakazuje slobodu prejavu a ze jedine co robia je to, ze prejavuju svoj nazor a pri tom oni su ti prvi, ktori odsudzuju a mlatia vsetkych, ktori maju iny nazor ako oni
 fotka
johnysheek  21. 8. 2010 22:57
majka ja ti to neberiem.. viem a pochopil som a nevravim ze som proti..

len som napisal o sme
10 
 fotka
sarah_whiteflower  21. 8. 2010 22:59
@keuska Ja na nich ľúbim aj veľa iných vecí... napríklad ich prekrúcanie pravdy, pod ktoré patrí aj ona "sloboda prejavu", ktorú majú vysprejovanú aj u nás na vlakovej stanici



@johnysheek Tak potom všetko ok
11 
 fotka
zayl  21. 8. 2010 23:17
Ale ved kazdy normalny clovek, ktory si vie dat dve a dve dohromady, musi vidiet, ze s tou strankou je nieco v neporiadku. A dementne nazvy clankov to nie su.



Ved oni sa ani nijako nepokusaju tajit, co tou strankou skutocne zamyslaju. Staci par viet z akehokolvek clanku, staci si pozriet akykolvek obrazok a uz viete, kolka bije.



Ak to mala byt nejaka nenapadna propaganda, tak sa musim len pousmiat. Ziadna profesionalita z toho nie je citit, je to najsmradlavejsie dno zumpy amaterizmu.
12 
 fotka
sarah_whiteflower  21. 8. 2010 23:26
@zayl Nemusíme tam ťahať "normálnosť" - ale pozri sa na to takto, oni sa snažia zasiahnuť nie tých "normálnych", teda ľudí ako my, čo s tým nesúhlasíme. Oni sa snažia zasiahnuť ľudí bez názoru alebo ľudí, ktorí sú náchylní im zožrať niečo aj s navijakom - niektoré svoje články štylizujú do polohy silne náboženskej (tam sa ocitla aj moja kamoška, ktorá šťastne kopírovala článok z ich stránky, aký je super!!), inokedy do sociálnej a tak.... a takým spôsobom získavajú nie stabilných, ale labilných jedincov...



Možno je to najsmradavejšie dno žumpy amatérizmu, ako hovoríš ty, ale na niektoré cieľové skupiny to stačí. Nemusíme ich urážať, ale proste je to fakt.
13 
 fotka
zayl  21. 8. 2010 23:45
@sarah_whiteflower



To je sice pravda, ale ved aj taki ludia musia mat aspon stipku zdraveho rozumu. No na druhej strane, ked sa nad tym zamyslam... nemusia.

Stale mozeme dufat, ze to ostane len v rovine internetovej, ale co si budeme nahovarat, pravda to nie je.



A tamto som nemyslel ako urazku, viac-menej som to len oznamkoval. Ako v skole.
14 
 fotka
ratsanares  21. 8. 2010 23:47
podobne funguje aj prop.sk



smutok...
15 
 fotka
sarah_whiteflower  21. 8. 2010 23:50
@zayl Ja som to tiež nemyslela tak, že si urážal, ale aby to niekomu tak náhodou nevyznelo.



A jasné, zdravý rozum možno, ale sú to ľudia, ktorí sú ľahko manipulovateľní, keď im zahráš na správnu strunu.... a potom už zrazu, ani nevieš ako, zdravý rozum ide bokom...
16 
 fotka
zayl  21. 8. 2010 23:58
@sarah_whiteflower



Snad by ma za to nehnali s hakenkrojcom smer Sachsenhausen.



Kazdy clovek od 14 rokov a viac, by uz mal sam rozlisovat, co je "dobre" a co "zle". A nemyslim tym pre nich dobre, ale vseobecne. Antisemitizmus a tomu podobne by som rozhodne NEZARADIL medzi tie spravne nazory.



Ale asi nema zmysel rozoberat ich rozmyslanie, pohnutky, atd. Len nas to zbytocne vytoci
17 
 fotka
midnight  22. 8. 2010 02:22
TY

VOLE...



že "HIV v morálnej spoločnosti bez multikulturalizmu nemá šancu"



a



"Pochod Titanov - dejiny bielej rasy"



tyvole, aký skrývaný nacizmus, veď to kričí z každého slova, každého nadpisu, každého článku... je to sprosté, stupídne a malo by to byť protizákonné... nie je náhodou?
18 
 fotka
midnight  22. 8. 2010 02:26
» beo.sk/zoznam...



..wau... ešte aj "zoznam nepriateľov", niektorí majú dokonca popísané svoje prehrešky...



"Peter Getting – redaktor Plus 7 dní. Útočí na katolícku cirkev a slovenské záležitosti. "



"Pavol Hammel – spevák, hudobný skladateľ, poslanec miestneho zastupiteľstva, aktívny propagátor rasového miešania v textoch piesní "
19 
 fotka
midnight  22. 8. 2010 02:27
(to rasové miešanie v textoch piesní, to bude určite mandarinka darinka a pomaranč! )
20 
 fotka
sarah_whiteflower  22. 8. 2010 08:05
@midnight V niektorých veciach to áno, nájdeš mimoriadne otvorene. Ale my sa bavíme o naivných jedincoch, ktorí tam prídu prvý raz Ako vravím, tak som si zažila moment, kedy moja veriaca kamoška linkovala celá hrdá článok o Lady Gaga z Beo.sk a vychvaľovala, aký super článok, aká super stránka... že ako inak by sa to asi bola dozvedela...



Keď sa do toho pozrieš hlbšie a hľadáš dlhšie než 5-10 minút, tak áno, prídeš na to, že s tou stránkou NIE JE niečo, ba priam až NIČ v poriadku. Lenže vieš, koľko ľudí sa tým bude zaoberať, keď na to len omylom kliknú kvôli nejakému článku? V preklade som chcela upozorniť na to, že tá stránka napr. lobbuje za onú kampaň, ktorú som hore popísala: Vidíš vo všetkom fašizmus? Tak patríš na psychiatriu!



To by neonacistická stránka robiť nemala!
21 
 fotka
ygor  22. 8. 2010 08:49
Něco shnilého v státě Dánském jest....

Akoby nestačilo že po uliciach si behajú...
22 
 fotka
whodoyouthinkiam  22. 8. 2010 10:17
... k blogu sa nevyjadrujem ... ale inak odkial mate ze "neonacisti" biju kazdeho, kto ma iny nazor ako oni? ... dobre, na neonacistoch je nieco zle, ale zas tu netreba az tak OBHAJOVAT a uznavat (lepsie povedane za anjelika davat antifu)... antifacata tiez nie su nejaky extra anjelici, vacsina ludi ich este dokonca berie ako za nejaky "vzor" bojovnikov proti fasizmu... a pozries sa na ulicu a vidis sfetovanych, zdredovanych (a este neviem akych) antifakov, co robia bordel...kraaaasny pohlad len tolk
24 
 fotka
keuska  22. 8. 2010 12:33
no antifu by som za anjelikov tiez rozhodne nedavala, ale toto je tema na dlhy talk, ktory by navyse asi aj tak nikam neviedol...
25 
 fotka
zayl  22. 8. 2010 12:42
Preco su antifasisti vzdy oznaceni za fetakov?
26 
 fotka
whodoyouthinkiam  22. 8. 2010 13:25
lebo su fetaci? CEST VYNIMKAM !
27 
 fotka
zemina  22. 8. 2010 14:03
@whodoyouthinkiam predpokladam ze si v Krompachoch asi sotva mohla nazivo vidiet pochod tychto tzv. "nacionalistov".. a pochybujem ze si videla ako vyjadruju svoj odlisny nazor - nasilim a ziadnou normalnou diskusiou. ked vsak pride niekto na ich pochod protiprotestovat, tak robia zo seba mucenikov, ktori nemaju ani moznost povedat svoj nazor.. takze odtial to mame.



k blogu: skoda sa hnevat vobec.. priznam sa ze tu stranku nepoznam, ale hned prva sprava co mi udrela do oka je "aky zidovsky je hollywood?" tak to mi uz napovie a je smutne ked niekomu nie
28 
 fotka
keuska  22. 8. 2010 14:07
a to ze su to fetaci vies zo svojich bohatych skusenosti, ze
29 
 fotka
tikalok  22. 8. 2010 14:20
@whodoyouthinkiam k blogu sa nevyjadruješ.. ruku na srdce, čítala si ho vôbec? nestačil ti k napísaniu komentu nadpis? keďže my o voze, ty o koze.

no ale dobre, ja sa pozriem na ulicu a žiadnych sfetovaných a dredatých (wtf, to je niečo negatívne?) antifákov nevidím

toto je presne taký mýtus, à la beo.sk, že čo antifák, to nebezpečný feťák.



píšeš " na neonacistoch je nieco zle" - znamená to, že je na nich aj niečo dobré? popíš.
30 
 fotka
zayl  22. 8. 2010 14:23
@tikalok



Co som mal moznost vidiet, tak ked nejaky nacionalista (nech maju z oznacenia radost) proti niekomu argumentoval, vzdy bol druhy oznaceny za - zida, komunistu, fetaka, dredaca, cernocha, cigana, a pod...
31 
 fotka
keuska  22. 8. 2010 14:26
@zayl ja uz som bola aj vlastizradca
32 
 fotka
zayl  22. 8. 2010 14:30
@keuska



Do prcic, tak s tebou len za dobre!
33 
 fotka
zayl  22. 8. 2010 14:34
@keuska



Ako mozes vobec so sebou existovat?
34 
 fotka
whodoyouthinkiam  22. 8. 2010 15:10
Po 1. ano citala som cely blog



Po 2. presne tak z mojich bohatych skusenosti (jasne, takych antifakov som videla v mojich snoch...-to bola ironia)



Po 3. preco preboha vzdy trepete o tom, ze nevedia riesit veci diskusiou, ale nasilim? ste videli 2-3? ZREJME...



Po 4. preco utocite? povedala som si svoje, svoj nazor a to co viem, ze to tak je... ak sa vam nepaci, neragagujte na moje komentare



aaa este som zabudla... vela ludi, naklonenych k "nacizmu" (z pohladu inych ludi) si ani nepripustaju iste hlavne prejavy fasizmu, nacizmu atd... teraz ked clovek napr. hodi nieco na Romov (ze kradnu, zabijaju a nebodaj povie ze: "SVINA JEDNA CIGANSKA" - tak je hned rasista, co rasista, to je uz bezne...hned je to naaaacek - este ked ma holu hlavu, co nemusi byt vobec preto...



...a k pochodom v nasom meste (KROMPACHY), bol tu vobec niekto? narazam na osoby, kt. do toho kecaju a neboli... tak sa aspon zdrzte kecov na tot - venovane hlavne "zemine"
35 
 fotka
tikalok  22. 8. 2010 15:22
@whodoyouthinkiam "venovane hlavne "zemine"" sa robí takto: @zemina



1. výborne! škoda, že si sa k nemu aj nevyjadrila

2. neviem posúdiť, toto je tvrdenie proti tvrdeniu, ja som nikdy nič také nevidel, tak mi proste pripadá divné, že ty také niečo vidíš snáď zakaždým ako vyjdeš na ulicu

3. čo 2-3? možno skús namiesto otázky argumentovať

4. vtipné kto útočí? začínam mať pocit, že máš nejakým spôsobom skreslený pohľad na svet. ak sa ti nepáčia komentáre, neodpovedaj na ne.
36 
 fotka
tikalok  22. 8. 2010 15:24
@zayl ja viem, ja to poznám, ja som bol už mnohokrát maďarský homosexuálny prefetovaný žid
37 
 fotka
whodoyouthinkiam  22. 8. 2010 15:28
? povedala som, ze to vidim zakazdym? ach... ked vidim antifakov, vidim ich fakt ze v biednom stave a to nehovorim o starom kamaratovi, kt. mi posielal uz daaavo fotky z akcie, na kt. bol s kamaratmi (sama antifa) fakt nic pekne... a napisala som uz skor, ze CEST VYNIMKAM, kt. som uz tiez videla takze nie ZAKAZDYM!



To nebola otazka v pravom slova zmysle ... a v podstate to argument bol, len si ho nepochopil



Ja som si povedala svoje (resp. napisala) a vy ste zacali reagovat na mna vid: "a to ze su to fetaci vies zo svojich bohatych skusenosti, ze "... "predpokladam ze si v Krompachoch asi sotva mohla nazivo vidiet pochod tychto tzv. "nacionalistov".. "... tiez som napisala, ze ak sa vam nepaci, nereagujte ... tak ?
38 
 fotka
zayl  22. 8. 2010 15:30
@tikalok



Ozaj je to s tym skreslenym pohladom na svet len pocit?
39 
 fotka
transplantovana  22. 8. 2010 15:33
@zayl je rozdiel medzi antifákom a antifašistom, to je hádam jasné. antifašistami sú aj starí partizáni, ktorí bojovali s Nemcami, aj 16ročné deti, ktoré kričia, že pank není mrkef.



a @keuska nie je antifa ako antifa. česká antifa má úplne iné renomé, než tá slovenská dolámaná dobrúzganá. v čechách to fičí, funguje, a ani zďaleka ju netvoria len punkáči a skinhedi ako u nás.. (ale inak súhlasíms tým, že aj v každej (hocijakej) antife sa nájde pár preptnutých ľudí.



a inak, ja keď som videla článok o Lady Gaga, skoro som odpadla od smiechu
40 
 fotka
keuska  22. 8. 2010 15:40
no, ako som uz vravela, skor nez som zacala impulzivne reagovat na vsetko, toto pravdepodobne nikam viest nebude...
41 
 fotka
zayl  22. 8. 2010 15:45
@transplantovana



Ja som len nechcel pouzit slovo antifak, lebo ho nemam rad



@keuska Mas recht.
42 
 fotka
sarah_whiteflower  22. 8. 2010 18:46
@whatdoyouthinkiam Je zaujímavé, že keď som naposledy bola na proteste proti "nacionalistom", tak tam bolo niekolko desiatok ludi otvorene sa hlasiacich k antifasistickym ideam, odmietajucich fasizmus a "bojujucich" za to mierovym vyjadrenim nesuhlasu... nebol tam ani jeden prefetovany, a dokonca ani zdredovany antifak, skor mam pocit, ze to boli vsetko vysoku skolu navstevujuci alebo vysokoskolsky vzdelani ludia - plus par novinarov a poslanec NR SR



A na predposlednom proteste som videla kopu aj tych tvojich zdredovanych antifakov, ktori si zakryvali tvare arafatkami, aby ich nepoznali drahi nacionalisti na fotkach a nerozbili im rypaky v ich rodnych mestach, ale nevidela som nikde flasku cuca, jointa, flasku tvrdeho, fajocku ani nic podobne... dokonca ani cloveka, co by mal akykolvek problem s udrzanim rovnovahy. Ludi tam bolo minimalne sto.



Tomu ty hovoris vynimky?



Mimochodom, ty si komentovala nieco, s cim nesuhlasis... povedala si nieco, s cim nesuhlasime my... je to nazor proti nazoru a komentare su na to, aby na ne ludia reagovali... ty si reagovala na tento blog viacmenej zhadzovanim antifasistov, miesto toho, aby si sa vyjadrila "k veci", co ti dali diskutujuci uplne normalne pocitit. Vyroky "ked sa ti nepaci, nekomentuj" su tak detinske, az ma zabolelo v lavom uchu. Ty si predsa bola prva, ktorej sa nepacilo, ze sme tu "obranovali antifakov", nie? tak teda ked sa ti nepacilo, tak si nemala komentovat... len tolko k tomu
43 
 fotka
valkyrien  22. 8. 2010 20:29
sarah_whiteflower - pošli tento emopost Alojzovi Hlinovi (Áno - som vybrejnwošovaný)
44 
 fotka
tikalok  22. 8. 2010 21:01
@valkyrien čo s tým má Hlina?





(nápoveda: prvé písmenko je n, druhé i a tretie č.. teraz už určite uhádneš!)



alebo mám možno len zle preštudovaný jeho rodokmeň a neviem o ňom, že je žid
45 
 fotka
sarah_whiteflower  23. 8. 2010 11:53
@valkyrien Emopost? Ty asi nebudeš vedieť veľa o tom, čo znamená neonacizmus, emo, antifašizmus a vôbec všetky tieto smery, však?



Že emo, no mne sa z teba asi vykrútia fúziky na fičúra.



Ale že si vybrainwashovaný, to mi bolo jasné hneď, to si ani písať nemusel
46 
 fotka
wosush  27. 8. 2010 01:48
» beo.sk/zoznam...



Pre boha, práve som zistil, že aj môj otec je fanrádio
47 
 fotka
sarah_whiteflower  27. 8. 2010 11:19
@wosush No vidíš to!!! Beo.sk ti poskytuje samé dôležité a pravdivé informácie, ktoré inak nemáš ako vedieť, ale oni ti ich láskavo povedia!!
48 
 fotka
aryan88knight  27. 8. 2010 23:16
fakt veľmi zábavný a poučný blog....dobre koniec srandy teraz si to vezmeme z opačnej stránky....nech mi ktokoľvek z vás povie aký zmysel má organizácia s názvom ANTIFA...v Česku sa postavili za cigánov pri tzv. bitke o Janov....čuduj sa svetu nakoniec ich zmlátili samotný cigáni na slovensku som nezaznamenal nejaké väčšie úsilie antifi sa nejako na verejnosti prezentovať...áno boli pochody proti fašizmu v Košiciach atď ale zúčastnili sa ich len antifáci bez nejakej podpory širokej verejnosti...ale naopak v Šarišských Michaľanoch,Krompachoch,Podolínci a v ďalších mestách na východnom slovensku ľudia podporili Mariána Kotlebu...vieš,je pekné mať tu na internete spojencov,ktorý sú s tebou za jedno ale v praxi je to nepoužiteľné,pretože neponúkate ŽIADNE riešenie na súčasné problémy ľudí a tým sa stáva celá antifa v očiach verejnosti len hŕstkou ľudí,ktorých spája hudba a zábava...skús sa nad tým zamyslieť...ešte ako bonus prikladám jeden link na pobavenie » pokec.azet.sk/r-ako-robo/foto...
49 
 fotka
sarah_whiteflower  28. 8. 2010 09:09
@aryan88knight Fíha, jeeeej, hahahaaaaa, ale si ma pobavil s tým linkom, júúú



Fakt ďakujem za poučný a nádherne rozvitý komentár plný podložených faktov a náučných téz!



A ešte na záver: Váš drahý Marián Kotleba (vlastne, prečo drahý? čo sa znižujem, však on je asi to najdrahšie, čo máte, však? Pomaly nový Hitler...) ponúka veru veľa dobrých riešení... napr. ničiť, páliť, počúvať spoločne antisemitickú a vôbec rasistickú hudbu (a dá sa to vôbec nazvať hudba?), behať v Martensoch (alebo inej značke vašej obľúbenej obuvi) po mestách, bliakať na stráž a balamutiť ľudí, ktorí sa "k vám" pridávajú proste preto, že majú problémy a vy ich klamlivo nabádate, že "vy ich problémy vyriešite"...



Vo všetkých tých mestách a dedinách, ktoré si vymenoval, ľudia skôr či neskôr pochopia, že Kotleba je len rovnaká veľká huba snažiaca sa odhryznúť si z koláča, ako každá iná. Je to iba otázkou času, dokedy sa mu s jeho talentom bude dariť ľudí zavádzať a klamať. Napríklad aj pomocou svojich prívržencov obdarených rovnakým darom schopnosť zavádzať, ako sú tí na Beo.sk.



Som rada, že aj ty si sa na mojom blogu zabavil a poučil, svedčí to o mnohom
50 
 fotka
petika  28. 8. 2010 10:43
presne takýto web ako beo.sk je hnus.. na slovensku je kopec ľudí "jednoduchých" , ktorí idú s davom..vidia jednu vec ale nenapadne ich aké može mať následky.

@whodoyouthinkiam ty budes asi jeden z tych jednoduchsich ludi, ktori vidia, ze "waaau niekto riesi ciganov, waau, podme ho podporit" ale to, ze ten niekto by riesil aj inych ludi, nedaj boze, kebyze sa ti narodi homo decko, chuda dieta nechcem pomysliet.. jeden taký pán tu už bol, volali ho Ado, a zostal po nom Osvienčim, terezín a rozne "zážitkové" organizácie..

a najlepsie je ked sa cela ta stupidna organizacia hra na mucednikov, a nejaký pako si klakne pred hordu policajtov a potom je z toho haló, ze ho zvalcovali..to len tak v rychlosti co mi napada..



a skutocne som videla správanie slovenských nacionalistov, ked im niekto oponuje. bolo to smutne vidiet stat pod Slovenskou vlajkou bandu tupych vyholenych bezzubych debilov...fakt smutne..
51 
 fotka
aryan88knight  28. 8. 2010 16:48
@sarah_whiteflower ja kotlebu neobdivujem...ma odvahu,ale prejavom nevie oslovit(teda aspon mna nie),a radsej ostanem medzi ludmi,ktorym verim ako by som sa ma dat k spolku dementov,ktory si hovoria antifa...tie fotky su velavravne skratka banda TUPCOV...a tesi ma ze ta pobavili ludia z tvojej vlasnej organizacie
52 
 fotka
stmortiis  28. 8. 2010 17:14
ďalšia obrovská kopa sračiek .....týmto končím môj komentár...
53 
 fotka
valkyra88  28. 8. 2010 17:53
pre vás sú aj tak neonacisti,fašisti,nacionalisti a národniari to isté tak na čo tu riešiť niečo všetkých by ste ich najradšej zavreli a bla bla bla
Napíš svoj komentár