Zvláštni nápad slovenskej agentúry.
Hovoria si „Bojovníci proti kríze“, a ich „trik“ spočíva v tom že budeš nakupovať to čo si pred krízou bežne nakupoval, čím opäť zvýšime predaj určitého tovaru a následne firmy príjmu zamestnancov aby stíhali vyrábať produkt pre užívateľov. Možno to bude fungovať ale ako na to príde niekto komu znížili plat a už si nemôže dovoliť nakúpiť to čo pred tím, a čo taký čerství absolvent. Nemá peniaze za čo by si čokoľvek kúpil , nemá prácu za ktorú by dostal peniaze. Takže ten začarovaní kruh sa opäť uzavrel bez výsledku. Nemyslím si že je to zlí nápad ale aj tak treba začať od velikánov ako sú veľké firmy a tak, lebo bežní človek(jedinec) to isto nezmení.

 Úvaha
Komentuj
 fotka
miuska26  21. 7. 2009 19:23
je to presne tak ako si napisal..akurat vcera v telke davali anketu s rakusakmi ci by boli ochotni oni za polovicu svojho platu utratit na plazmovu telku..vsetci odpovedali NIE..tak sa teda pytam, ako to ze ked rakusak zaraba skoro 3000€ mesacne a slovak len o jednu nulu menej, slovak je ochotny..lebo slovak je je*nuty..lebo za take blchy 300€ ako je pre rakusaka musi dret cely mesiac..nenavidim tento stat!!! je to hrozne tu zit, ked nemas z coho zit!!
 fotka
d170  21. 7. 2009 20:06
Sčasti máš pravdu, ale stále je dosť ľudí, ktorý majú nasporené peniaze a držia ich a sú aj taký čo zarábajú rovnako a všetci menej míňajú.

Ludia sa boja peniaze "pustiť", lebo nevedia, že ako sa situácia vyvinie, kedy kríza skončí, proste chcú mať nejakú istotu a preto peniaze sporia.
 fotka
alpynus  21. 7. 2009 21:36
Máš chybu minimálne v nadpise.



Pravdepodobne aj v článku. Preventívne si skontroluj nejaké adjektíva.
 fotka
lordjogi  24. 7. 2009 17:48
nauč sa písať
Napíš svoj komentár