Rada čítam, a rada píšem. Niektorí ľudia, čítať možno vedia, ale nie s porozumením. Nemám rada ľudí, ktorí kvôli svojej zakomplexovanosti ,,džubú“ iných len tak pre nič za nič-za všetko!

Hlavne čitatelia blogov, ktorí namiesto priateľstva a pozitív rozširujú na stránkach svoju nepríjemnú náladu. Ak sa niekomu nepáči, čo píšem, nech to nečíta. Nikoho nenútim.

Lenže takýmto ľuďom, ktorí majú určité psychické problémy sa takto cez internet pomôcť nedá. Oni proste musia všetko okomentovať negatívne, že to je na p....., že by sa to dalo urobiť inak, lepšie, ale pritom oni sami to v živote nevyskúšali. Potom, keď dokončia snahu o znepríjemnenie nálady, tak sa nachvíľku upokoja, ale neskôr pri inom blogu si zase vyskúšajú svoje „otravné“ a nepríjemné schopnosti.

Takýmto ľuďom do života prajem len viac rozumu a pochopenia Aby čo najskôr vyriešili svoje komplexy a iné psychické potiaže. Možno raz budú aj oni vyrovnaný a šťastný ľudia. Majú na to právo

 Blog
Komentuj
 fotka
minora  11. 1. 2011 17:48
Každý má predsa talent na niečo iné. Tak jasne ,že niekto nevie napísať nič dobre, ale možno rád číta, hodnotí atď.

A ty tu napíšeš, že ak sa to niekomu nepáči, nech to nečíta. A že všetko hodnotí negatívne.... a čo ti ma klamať?

Jednoducho, s tohto blogu vyplýva :

Nekomentuj to, čo nevieš sám urobiť.



A prečo potom ľudia počúvajú hudbu a vyberajú si z nej, keď sami spievať nevedia....

Prečo hodnotia ktorý film je dobrý a ktorý je hovadina, keď sami film urobiť nevedia.



Nedáva mi to zmysel.Takže buď si sa nad tým málo zamýšľala ty.....alebo ja. bodka
 fotka
sarah_whiteflower  11. 1. 2011 17:56
Nie je teoreticky možné, že je to skôr neschopnosťou človeka prijať kritiku? A vlastne - zisťovala si vôbec, či človek, ktorý ti tú kritiku dal, je aj naozaj taký "na nič"?



A teraz sa budem opakovať ako papagáj, ale: Ani vyštudovaní kritiky literárni, výtvarní či hudobní nie sú nútení na vysokej či akejkoľvek inej škole naučiť sa kresliť/písať lit. diela/spievať/hrať. Napriek tomu sú to "diplomovaní" kritici, ktorých úlohou je hodnotiť a kritizovať diela preto, aby verejnosť si vedela utvoriť lepší názor na tieto diela, respektíve aj preto, aby samotný daný autor vedel, ako nabudúce čo urobiť lepšie.



Samozrejme, je kritika a kritika. Môže byť kritika jemná a povzbudzujúca, môže byť aj kritika urážlivá, s ktorou žiadny rozumný človek samozrejme nesúhlasí a aj mne sa bridí. Osobne však mám skôr skúsenosti s tým, že akúkoľvek vybavlnkovanú kritiku niekomu dám, tak či tak ma zjebe, prečo si na ňom vybíjam svoje komplexy.



Treba sa naučiť zatnúť zuby, prečítať si aj kritiku a potom popremýšľať - prekvapujúco totiž môžeš prísť na to, že v nej čosi pravdy bude.
 fotka
turion  11. 1. 2011 17:57
@minora *****
 fotka
sasi2680  11. 1. 2011 18:01
musím mať psychické problémy len kvôli tomu, že si poviem svoj názor? (nezabudni teraz napísať o tomto komente ďalší blog)
 fotka
uniqueprivilegium  11. 1. 2011 18:02
@minora jasné, že keď niekto rád hodnotí, tak nech si hodnotí. Ak napr. ty nemáš blog, kľudne si hodnoť iné články. Ale úprimne a tak, ako si myslíš a preto aby si VYJADRILA SVOJ NÁZOR, a nie, aby si niekoho naschvál ya všetko zdrbávala. To si myslím, že taký človek nie je normálny.
 fotka
uniqueprivilegium  11. 1. 2011 18:06
@sarah_whiteflower Nie, nie je to neschopnosť človeka prijať kritiku. Ja osobne kritiku viem prijať. Kritiku, ktorá má niečo do seba. Oyajstnú kritiku! Boli tu komenty, že sa niekomu napr. môj článok nepáčil, alebo, že nebol veľmi zaujímavý, a ja to beriem v pohode, nie každému sa všetko páči. No však keď niekto do komentov píše, niečo, čo nie je pravda, a vkuse rieši dookola to isté a človek mu to vysvetľuje x-krát a on si stále melie svoje tak mu ide o iný zámer, ako len úprimne vyjadriť svoj názor
 fotka
midnight  11. 1. 2011 18:07
@minora , bohužiaľ. rovnako ti totiž môžem / môžu povedať "keď nevieš zvládnuť názory iných (vrátane kritiky), tak svoju tvorbu nezverejňuj", a budem v práve a budem mať pravdu tak isto ako si v práve a ako máš pravdu ty v tomto blogu. nič nie je jednostranné



(nie že by som ťa tým chcel kritizovať, alebo ti kaziť náladu, len ti pripomínam druhú stranu mince)
 fotka
uniqueprivilegium  11. 1. 2011 18:08
@sasi2680 Nie nemusíš. Možno napíšem o tom komente nejaký blog. Ešte neviem. Rozhodnem sa. Teraz pracujem na niečom inom.
 fotka
uniqueprivilegium  11. 1. 2011 18:10
@midnight Ja viem zvládnuť názory iných. A chápem aj ľudí na inej inteligenčnej úrovni. A tvoj koment je dobre napísaný. Logicky. Dáva zmysel.
10 
 fotka
sasi2680  11. 1. 2011 18:18
@6 "v kuse rieši dookola to isté" písali sme si o tom v TS.. nezhodli sme sa, kašľala som na to.. ty si mala potrebu napísať o tom ďalší blog.. ja som ho videla, nereagovala som, ignorovala som to.. ale potom na mňa reagovala courtneylovegrune či ako to má.. tak som len normálne chcela ešte raz povedať svoj názor, neviem čo bolo na tom zlé alebo urážlivé.. a bol na svete ďalší blog.. na ktorý by som nereagovala, ale mňa nikto nebude považovať za psychicky narušenú..
11 
 fotka
uniqueprivilegium  11. 1. 2011 18:25
@sasi2680 V žiadnom blogu ktorý som písala, nebolo zverejnené meno. Nebolo to písané o jednom človeku. Takisto netvrdím, že si pszchicky narušená. To by som si len tak nedovolila napísať. Písali sme si o tom, každá sme si povedali svoj názor. Ja som to takisto nechcela ďalej riešiť. Lenže ty akoby si za každú cenu chcela provokovať. Príde mi to tak.
12 
 fotka
sasi2680  11. 1. 2011 18:29
aj slepý by videl, že si tým mierila na mňa.. (alebo na všetkých, čo si len povedia svoj názor!)

a ako som chcela provokovať? povedz mi čo bolo na tom zlé alebo provokačné?
13 
 fotka
uniqueprivilegium  11. 1. 2011 18:41
@sasi2680 Bolo to mierené na ľudí, ktorým nejde o to, aby vyjadrili svoj názor(či už pozitívny, alebo negatívny), ale aby dookola otravovali blogerov v komentoch, a nenechali si nič vysvetliť a stále si len píšu to svoje dookola.
14 
 fotka
sasi2680  11. 1. 2011 18:48
ale ja si za svojím názorom stále stojím!

a ešte raz -> kým na mňa nereagovala courtneylovegrune ja som ten tvoj druhý blog ignorovala! ty máš za potreby v kuse blogy o tom písať....... ale fajn! ja som ti to chcela pekne vysvetliť, ako to vidím ja, ty si na to útočila viac a viac, takže jeb už na to, nereaguj na tento koment, bude to už aj tak zbytočné, ja si to neprečítam. a btw. stále si mi nepovedala, čo bolo na tom komente také provokačné.. asi to ani sama nevieš, ale ako hovorím, ani nereaguj už na to.. prajem pekný večer
15 
 fotka
uniqueprivilegium  11. 1. 2011 19:06
@sasi2680 Veď to je správne, že si stojíš za svojím názorom. Práveže by bolo hlúpe, keby si názory menila každé dve minúty. Nemám za potreby o tom vkuse blogy písať. Ja mám za potreby písať blogy o tom, čo ma baví, čo pravdepodobne baví iných ľudí, ale aj čo ma trápi a znepokojuje. Ja som si to s tebov chcela vydiskutovať v TS, kde som si myslela, že sme túto tému definitívne ukončili. Ale som sa mýlila, keďže si sa znova ozvala. Provokačné bolo to, že si povedal, že som to stiahla. Keby si napísala, že to je len napísané inou formou ako je na wikipédii, ale inak obsah je istý brala by som to. Ja som ti vysvetľovala, že wikipedia bola zdrojom. Nemám problém to tu verejne napísať. A potom si ďalej písala, že som kopírovala. Na tvoj koment reagujem pretože keby si každý povedal niekomu svoj názor a ukončil by to: ,,ale ty buď ticho" tak by si mohol tu hocikto hovoriť, čo chce. Každý má právo vyjadriť sa takisto ako ty na môj blog, ja na tvoj koment. Takže som ti napísala, čo bolo provokačné. Nemám za potrebu sa tu s niekým hádať a doťahovať. Nerada sa hádam, radšej si veci rozumne vysvetlím s danou osobou. Aj tebe pekný večer.
16 
 fotka
kawanabe  11. 1. 2011 21:04
Veee nejdem čítať to pred sebou, som lenivý.

Ale kritizovanie a talent písať sú dve rôzne veci ďalej, je jasné že ti znie človek pri kritike negatívne Ale taká už kritika je Možno si z nej treba niečo skúsiť zobrať. Tak isto ako ty kritizuješ ich a chceš aby si z toho niečo zobrali kritizujú oni. Lenže teraz si horšia ty, pretože im ide o napísané, málokedy o tvoju osobu a obúvajú sa len do chýb v texte.

Samozrejme dokážem pochopiť, keď ťa kritizuje niekto, kto zjavne nemá ani k literatúre vzťah, nemá o nej vedomosti ani nič podobné.

Alebo naopak ma občas sere keď vidím pod článkami mrdanie za gramatiku, ktorá je síce dosť podstatnou súčasťou literatúry, ale v dnešnom svete už nie nevyhnutná.



Takže menej nervov do budúcnosti a ktovie možno ti raz skritizuje blog niekto s kým sa o nedostatkoch začneš viac baviť a pomôže ti zlepšiť sa v tvojej záľube-písaní.
17 
 fotka
darkkizz  11. 1. 2011 22:24
Máš pravdu. Ale tu to radšej nikomu nevysvetľuj, lebo to ani nemá cenu
18 
 fotka
azel  11. 1. 2011 22:31
Autorka chcela asi povedat, ze ludia, co sami nevedia vymysliet nic, iba vsetkych okolo kritizuju, su blbi. A v tom suhlasim.
19 
 fotka
sisel  12. 1. 2011 08:28
Áno najdú sa taký ľudia, a sú dosť nepríjemný, ale niekedy aj kritika je dobrá
20 
 fotka
ratsanares  12. 1. 2011 09:50
ahoj,

nemas pravdu,

ahoj...
21 
 fotka
idea  12. 1. 2011 10:52
Musis vediet oddelit opravnenu a neopravnenu kritiku. Ak ti niekto napise, je to ...... " a nic viac, tak na to kasli. Ale ak ti niekto napise, "je to blbe, skus zlepsit to, to a to" , tak sa skus z toho pouzit. Na druhej strane ak pises nejaky blog o teme musis brat do uvahy, ze kopec ludi ma iny nazor a maju pravo ho vyjadrit rovnako ako ty. Vsimni si, ze pod blogom mas napisane "reakcie". Reakcie, ktore budu zavisiet od tvojho blogu, takze neber druhym pravo, o ktore sama nechces prist

Vela stastia do pisania
22 
 fotka
idea  12. 1. 2011 10:53
*poucit
23 
 fotka
fxx  12. 1. 2011 16:34
diskusiu som nečítal,ale vypustila do sveta pičovinu(džubem,som psychicky narušený? )



každý by mal na všetko reagovať 100%ne pozitívne? Keď sa mi niečo nepáči tak to poviem rovno,ešte mi prosím aký typ komplexu je ten keď niekto píše kritiku.
24 
 fotka
uniqueprivilegium  12. 1. 2011 16:51
@darkkizz Ďakujem Jj, nemá to cenu. Inak väčšina ľudí ten článok nepochopila, to znamená, že nečítajú s porozumením => teda čítajú málo Mali by viac
25 
 fotka
uniqueprivilegium  12. 1. 2011 16:54
@azel ...áno, proste nie každý vie písať a to je v poriadku, ale keď niekto naschvál všetko skritizuje zle a neprimeraným spôsobom, to by každého vytočilo
26 
 fotka
uniqueprivilegium  12. 1. 2011 17:00
@kawanabe Už vôbec nechápem ľudí ako si ty. Neprečítaš si článok, nevieš jeho obsah, ale ideš ho okomentovať. Potom to vypáli ako tvoj koment. Úplne odveci, ale pravdu si mal v tom, že sa treba s kritiky ponaučiť. Zobrať si z toho niečo, čo by stálo naozaj za vylepšenie. Lenže to je zdravá kritika. Táto kritizuje pravdivo, a úprimne, a má za cieľ vyjadriť svoj názor, a nie naschvál človeku písať hlúposti a provokovať ho. Ja nervy nemám. Som kľudná, keby som mala tak k tým ľuďom by som sa nesprávala tak ako sa správam. Mimochodom vôbec nepotrebujem sa s nikým baviť o mojich nedostatkoch, pretože tie si všímam, keď ľudia primeraným spôsobom napíšu svoj názor do komentu
27 
 fotka
darkkizz  12. 1. 2011 17:01
To je zbytočné. Sú to zakomplexovanci. A takí ľudia si potrebujú niekde honiť ego..
28 
 fotka
uniqueprivilegium  12. 1. 2011 17:02
@sisel Jj, ďakujem Taktiež sa poteším, keď mi niekto napíše, čo by sa mu na tom viac páčilo a tak



@ratsanares mám pravdu, ahoj
29 
 fotka
uniqueprivilegium  12. 1. 2011 17:04
@idea Lenže v tomto prípade sa jednalo o neoprávnenú a neprimeranú kritiku. Mala som aj iné komenty v negatívnom zmysle ako takom, že sa niekomu článok nepáčil. A to som brala v pohode. Jasné, že má každý právo vyjadriť svoj názor. Lenže toto som písala o ľuďoch, ktorým nejde o to dať najavo, či sa im článok páčil alebo nie, ale o tých, ktorý tu chcú znechucovať písanie iným ľuďom.
30 
 fotka
uniqueprivilegium  12. 1. 2011 17:09
@fxx nepoznám ťa veľmi dobre, čiže neviem, či si narušený, to by ti mohol dať odpoveď psychológ, ak by ti na nej tak veľmi záležalo. A nie, nemal by každý reagovať 100% pozitívne, ak sa mu niečo naozaj nepáči. Ak niekto píše kritiku, nie je to komplex, v tomto prípade sa jedná o prácu, alebo záľubu.
31 
 fotka
pokikko  12. 1. 2011 17:19
@fxx aj lajk tvoj koment .. @uniqueprivilegium očom je ten blog ?? a prečítal som si ho lebo som si myslel že je o niečom !!lenže je o ničom !! a čo je potom podla Teba za koplex (ked sme už pri nich) dať si "nick" používaťelské meno také ake si si dala ?!?! .. a dal som ťí len 1* škoda že sa nedá dať že 0*..
32 
 fotka
pokikko  12. 1. 2011 17:22
aj tento tvoj blog je kritika !! a zároveň reakcia na niekoho kritiku ->kritikou a potom aj ty máš komlex ??! keď si napísala tento blog ??
33 
 fotka
uniqueprivilegium  12. 1. 2011 17:26
@pokikko Nie nemám komplex ale ty ich máš asi dosť, čo svedči za tvoje komenty. Ďakujem ti za koment aj za hviezdičku
34 
 fotka
pokikko  12. 1. 2011 18:39
BOHA !! ale ja som ju dal aby si mala ako najhorší blog !! a ty mi tu ďakuješ jak taká naivná krava
35 
 fotka
uniqueprivilegium  12. 1. 2011 18:45
Ja ti ďakujem pretože aj negatívna reklama je reklama Tak, kto je tu teraz naivný a podráždený? Bu-bu-bu
36 
 fotka
uniqueprivilegium  12. 1. 2011 18:52
a tou ,,naivnou kravou" si len preukázal svoju inteligenciu. Podarilo sa. Bravó, preukázal si, že aj opice vedia prejaviť väčšiu úctu k človeku ako ty samotný.
37 
 fotka
kawanabe  13. 1. 2011 00:48
Ja som si neprečítal len komenty. Nedovolil by som si ich dávať bez prečítania

Tento článok je ale nakoniec niekomu mierený ako som si všimol Možno pre to sa ti zdá môj koment od veci
38 
 fotka
uniqueprivilegium  13. 1. 2011 16:27
@kawanabe Tak ptm sa ospravedlňujem, moja chyba. No je pre pár ľudí. Vieš, nie pre všetkých, čo komentujú, iba tých, čo chcú komentami niekoho iného vyprovokovať. Ale už je to myslím doriešené, vybavené, a netreba to ďalej rozoberať
Napíš svoj komentár