Tento blog by sa hodil do rubriky Čo ma nasralo ako vyšitý, pretože takto nahnevaná som v živote nebola. Zo zvierania žuvacích svalov mám teraz svalovicu a do dlaní som si asi navždy vyryla nechty (škoda, že som si ich včera neostrihala).

Pondelok je vždy blbý deň, hlavne keď celú noc predtým človek prebdie pretože robí nejaké pičoviny na nete. Šálka čokolatečína to však celkom zlepšila a do školy som sa dostala ako normálny človek. Celý deň bol celkom fajn. Až na hodinu fyziky.

Máme úžasného (už som išla napísať prezidenta) učiteľa, čo nás učí fyziku. Voláme ho Keshalp, podľa názvu zlej rasy z opisu národa v mojej a Jethrovej poviedke, ktorý bol odvodený z jeho mena (je to vlastne len jeho meno naopak s pridaným sh namiesto š aby to znelo viac fantazíjne). Tento náš úžasný pán profesor Keshalp je mladý, pomaly menší odo mňa a absolútny kokot.

Sťažujeme sa na neho už od vtedy, ako prišiel do našej triedy. Hneď v prvý deň nám dal napísať 1000 slovovú esej na tému: Dokáže FYZIKA nakŕmiť ľudstvo?

NENAPADLO HO, že fyzika v kŕmení ľudstva veľa nenarobí, to skôr biológia a chémia.

NENAPADLO HO, že my sme len úbohí emvájpáj (v jeho preložení MYP 5, na tej istej úrovni ako druháci na strednej) a nie VYSOKOŠKOLÁCI ČO ŠTUDUJÚ FYZIKU ktorým to dal minister školstva vybraný naším pánom súdruhom premiérom Fickom.

NENAPADLO HO, že len TERAZ začal školský rok a my máme aj INÉ predmety ako pojebanú fyziku.

Fajn, eseje každý týždeň na 600-1000 slov sa dajú zvládnuť aj keď človek NECHCE VĎAKA TOMUTO KOKOTOVI študovať fyziku ďalej. Fajn, aj 7 rôznych zdrojov informácií (3 weby, 2 knihy a 2 iné(video, TV alebo niečo, kde je niečo o kapilarite) sa ešte dá sfalšovať.

Ale keď od nás chce, aby sme sa pri niečom čomu ani nerozumieme vyjadrovali z ekonomického, sociálneho a enviromentálneho pohľadu je na nás už veľa.

Písali sme "písomku". Prvých dvadsať minút sme mali na vyriešenie dvadsiatich otázok pri ktorých sme mali aj niečo vypočítať. Ďalších dvadsať minút sme mali na to, aby sme napísali "short brief", ako to nazýva, o dieselových motoroch a turbínových motoroch a porovnať ich. Posledných 5 minút sme mali na odpovedanie otázok pri pozeraní videa s kvalitou porovnateľnou kvalite 1. televízie ktorá vysielala na svete a so zvukom, ktorý by nepočul a nerozumen mu ani človek so psími ušami.

Chce od nás, aby sme hovorili po anglicky aj keď on sám po anglicky vie povedať asi tak hovno.

Učíme sa niečo, čomu nechápu ani ľudia ktorí sa to učili pred tým.

Povedali sme si dosť už po prvých náznakoch. Hovorili sme to triednemu - kašlal na nás. Hovorili sme to koordinátorke programu - povedala, že sa s ním porozpráva a že sa mu pokúsi navrhnúť nejaké zmeny - nič. Hovorili sme o ňom každej živej učiteľskej duši, ktorá nás bola ochotná počúvať a tí nám radili, aby sme išli za triedny/koordinátorkou.

Ale pani M. ho pekne zaklincovala poznámkou:"Ale on veľa veciam nerozumie." Je to asi jediný človek ktorý stojí na našej strane, ostatní sú buď slepí alebo si len držia s tou svojou jebnutou učiteľskou solidaritou.

A on pri tom ešte ani nie je učiteľ, len nás má ako svojich pokusných králikov. Nás, ktorí nastupujeme do IB, kde sa máme rozhodnúť čo budeme chcieť študovať.

Išli sme s tým aj za rodičmi, ktorým sme to hústili a hústili do hlavy až sme ich prezvedčili a chceli sa stretnúť s Keshalpom na rodičku. triedny nenamietal a tak mu hovorili naše sťažnosti. Triedny cítil jebnutú učiteľskú solidaritu a obraňoval ho zlými, zlými výhovorkami.

O týždeň sme s ním mali ďalšiu hodinu a on na naše námietky reagoval svojimi pravidlami, ktoré nám nesedeli len čo ich vyslovil.

1.)Keď on rozpráva, my musíme byť ticho - s tým sa dá súhlasiť. Ale platí to aj naopak? NIE. Je to ako Mora a Chruňo Mojsejovci v štýle: "Neskáč mi do reči ja ti neskáčem".

2.)Hláste sa - ČO iné robme? MY máme otázku a ON nám na to odpovie "To je vaša chyba". Podotýkam, že je to naozaj veľmi veľmi často čo je to otázka o preberanej látke. A to sme radi keď nám na ňu odpovie aspoň takto, pretože má dosť často vo zvyku odbiť nás argumentom:"Questions in the end." Nielenže je to blbé hlavne preto, lebo naťahuje každú hodinu a na otázky nezostane čas, ale je to aj gramaticky zlé. Tým pádom nás naučí akurát tak pekné veľké hnedé a smradlavé hovno.

3.)Nepobehujte po triede - WTF? V ŽIVOTE ani jeden z nás neopustil miesto, len po tom ako sa vypýtal na vecko. TO je teda fakt pobehovanie po triede (TAKTO NÁM TO VYSVETLIL)

4.)Hovoriť k téme pri práci v skupine - a O ČOM máme teda hovoriť keď nič k danej téme nevieme? Byť ticho? Keby sme mali hovoriť len k téme, bolo by v triede počuť spinku padať.

5.)On ukončí hodinu - nech je to aj pol hodinu po zvonení. Aj keď sme začali s minútovým predstihom.

6.)Práca sa odovzdáva v tlačenej forme - a ďalšie WTF? KURVA MÁ JEDNU TRIEDU. TO BY SI MOHOL VEDIEŤ UTRIEDIŤ. Sranda je, že keď mu to dáme vytlačené, tak to stratí a chce od teba nové, pretože to je predsa tvoja chyba že to stratil.

7.)Bibliografia - áno, je normálne, keď to od teba učiteľ chce. ALE TRI WEBY, DVE KNIHY a DVA ĎALŠIE ZDROJE O SKURVENEJ KAPILARITE NENÁJDEŠ. Plus keď dávaš web, nestačí len link ale aj MENO a DÁTUM

8.)Žiadne spätné opravovanie známok - spolužiakovi strhol body z eseje za to, že tam nemal nič o životnom prostredí. Keď mu ukázal štvrť strany kde mal zahrnuté všetko, čo bolo treba, povedal proste že si to nevšimol ale že mu známku už nezmení.

Ja som mala minulý rok z fyziky jenotku, teraz prepadávam. Z ostatných vied (Biológia, Geografia, Chémia) mám len najepšie známky. Nie je trošku divné, že terajšia fyzika mi tak nejde?

PS: Prepáčte mi za vulgarizmy, ale muselo to zo mňa ísť von.

 Je to možné?
Komentuj
Napíš svoj komentár