Do dnešného dňa pre mňa solventná spoločnosť Orange ma dnes sklamala na plnej čiare. Ešte som sa nestretla s problémom pri reklamáci, že by mi ju neuznali alebo také niečo. Do dnešného dňa.

Dala som reklamovať 3. apríla Iphone ta ktorom sa pokazilo tlačidlo tichého režimu, veď prečo by som nevyužila to že na mobil je záruka 24 mesiacov? Ku MT som pripojila aj HF slúchadla keďže gumička sa úlne odlepila, prečo by som ich nepripojila k reklamácii keď sa vzťahuje aj na príslušenstvo..

Včera pípla sms že reklamácia bola vybavená tak som sa potešila no dnes prišlo sklamanie keďže som sa dočítala MT vykazuje mechanické poškodenie po pádoch (podľa nich na fólii keďže sú tam aj škrabene- síce nosím okuliare, ale žiadne tam niesu, pravdepodobne niekto z PPI-ETC Slovakia s.r.o. by mal pouvažovať o návšteve očného lekára).

MT nespĺňa záručné podmienky. Navrhli mi že vymenia SWAP modul v cene 220 eur (pravdaže za túto sumu si môžem kúpiť nový MT, ale nekúpim keďže ako študent nemám len tak vo vačku 220eur)
Test HF bez závad, veď samozrejme môžem ho používať bez gumičiek je to tak zjavne ´´pohodlnejšie´´ .
Záver bol že MT je vrátený späť bez opravy.
Jdenoznačne oceňujem tú rýchlosť keďže bol reklamovaný 3. apríla poobede a 5. už bol ´´opravený´´.

V konečnom dôsledku vôbec si niesom vedomá ani toho čo uviedli do dokumentácie že je poškrabaný, že má ryhy, je ošúchaný a má obyté rohy.

 Blog
Komentuj
 fotka
kosmiklove  13. 4. 2012 19:28
toto neni problem len u orange...vsimol som si ze v tejto dobre ma kazdy problem so zarucnou reklamaciu...zadarmo sa to robit nikomu nechce..
 fotka
sugy1  13. 4. 2012 19:40
banda blbcov, mám podobné skúsenosti.
 fotka
trdelniiiq  13. 4. 2012 19:48
to mas blbe..ale take nieco sa stava tusim len na Slovensku..v Cechach, ak das reklamovat u operatora iphone, priamo na mieste ti daju nove zariadenie (tiez iphone) az dokym ti servisne centrum stary kus neopravi..pripadne ak to beries od apple premium resellera.. tam, ak je to do niekolkych dni a je to vyrobna vada, daju ti dokonca uplne novy kus a chybne zariadenie od teba vezmu..
 fotka
trdelniiiq  13. 4. 2012 19:49
jo, a ked si ho davala reklamovat, mala si ziadat o to, aby do dokumentacie zapisali, ze je telefon bez ryh a skrabancov..servisne centra sa radi potom vyhovaraju a vracaju ludom zariadenia spat s tym, ze je to vada sposobena pouzivanim a tak nemusia nic opravovat
 fotka
loveistheanswer  13. 4. 2012 20:11
no vidíš to... a načo ti bol nejaký Iphone?
 fotka
chiseller  13. 4. 2012 23:06
mne sa páčilo keď si otec kúpil iPad v Thajsku, keď prišiel domov niečo sa mu na ňom pokazilo, jednoducho išiel do predajne Apple a bez problémov mu ho vymenili za nový. To som bola prekvapená, preto nečakala taký prístup..
Napíš svoj komentár