Ja sa akurat ucim backbone.js. Popici framework na zobrazovanie dat v DOM. Takze nevymyslaj chujoviny s iframe-ami, ale uc sa radsej moderne technologie.
vzťah medzi ifame 1 iframe 2 bude vždy, v iframe 1 bude trebárs obsah a vtom obsahu budú trebárs slová cudzieho pôvodu a tie bude treba niekde vysvetliť a vysvetlivky by mali byť hneď vedľa v iframe2 (akoby za okrajom hl. rámu), takže iframe1 iframe2 sa zobrazia súčasne, ale v každom bude niečo iné...hm?
len by som potreboval script na toto, ak existuje, alebo nejaký fígeľ...
vzťah medzi ifame 1 iframe 2 bude vždy, v iframe 1 bude trebárs obsah a vtom obsahu budú trebárs slová cudzieho pôvodu a tie bude treba niekde vysvetliť a vysvetlivky by mali byť hneď vedľa v iframe2 (akoby za okrajom hl. rámu), takže iframe1 iframe2 sa zobrazia súčasne, ale v každom bude niečo iné...hm?
ľahko sa povie nerob, keď nie som programátor a ťažko sa robí niečo na čo nemám... len nechcem používať cudzie šablony čo sú zdarma, lebo sú primitívne tak som chcel vytvoriť niečo svoje a najľahšie je pomocou iframe...hehe
nemám čas tráviť svoj život programovaním webu - čo môže trvať roky, vytváram niečo čo trochu viem a urobím to za 3 mesiace a hlavne keď záleží na OBSAHU webu nie NA FORME...
@achelan keď myslíš... ja ti tvoj názor neberiem, ale uvedom si, že ti tu radia aj ľudia, ktorí sa v tejto oblasti pohybujú už roky a tvrdohlavo si stáť za svojim - laickým - názorom na to, ako je najlepšie niečo urobiť mi príde prinajmenšom krátkozraké...
@achelan s jQuery robim mozno rok, backbonu sa venujem posledne 4 dni a uz som aj stihol nakodit popici aplikaciu, ktora komunikuje s API jednej nemenovanej banky. Ak vies programovat, nevidim problem. Ak nevies programovat, tak neries radsej ani tie iframy a chod robit nieco uzitocnejsie.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
12 komentov