Ahojte ľudia pls napište niekto niečo o laboratórne vyšetrovacie metódy v zdravotníctve v Trnave ako to tam funguje ?
a nejake primacie konanie ? Bo študujem na gympli a bavi ma celkom chemia a biologia Ešte som len v 2 ročniku takže času mam ešte dosť ale neviem čo dalej po gympli a ak nepojdem na vyšku tak neviem ...
spolužiačky bývalé tam chodia...prijímačky tam myslím neboli...a ak hej tak z biochémie...no ale bude to pre teba zložitejšie keď o labákoch nič nevieš....
Ved to ved to a na gympli do mňa hustia len teoriu a malo kedy robime nejaku tu prax vlastne nikdy lebo desi v tej Trnave je aj fyzioterapia alebo v Trenčine neviem rozmyšľam nad zdravostnictvom ale to mam ešte času
@cmelo4772 no tú prax...a teória...vieš niečo o mikre a heme a tak?...no fyzioterapia...tam sú skôr sestričky....do zdravotnícta sa nehrň ak nemáš takú školu....strašne je to preplnené teraz...či laborantov alebo tak...máš lepšie možnosti...
@flegma1triedy No problem je v tom že ja ešte nesiom až tak rozdhodnuty ale bavi ma chemia a biologia a viac ta chemia rozmyšal som že nečo s chemyckym priemyslom ale zase tam sa vyskytuje matika a tu zvladam na 3 ale moc ma nebavi teda No ved to fyzioterapia to tam same ženy sú No ti poviem ten gympel to je nahovno som mal isť na nejaku fajnu odbornu a potom si isť dalej a nie takto ani neivem jake vyhody ma ten gympel že som všeobecne zamerany ale podľa mňa to znamena že nič neviem poriadne
@cmelo4772 tam ani moc chémie nemáš...no ako je tam..ale nič moc..skôr mikra hema histola a klb....a z toho neviem či niečo vieš...choď na právo ale do zdravotníctva sa ti neoplatí keď tak medina...