Ja som teraz začal s VŠ a moje priority sú
50% škola,
50% ja
a ostatní ľudia sú mi ukradnutí :letim:
(tomu pojmu "mesto" celkom nerozumiem, čo to má znamenať?)
tak akože nepôjdem do nejakého mesta, keď tam neni škola, ktorú chcem, len preto, že chcem ísť do toho mesta, ale keď už vyberám medzi školami, tak hrá celkom veľkú úlohu mesto - a vzdialenosť od terajšieho bydliska
ľudia sú mi ukradnutí, sa spolieham, že vždy sa nejakí nájdu
nemám rada mesto v ktorom študujem, ale som tu, lebo sa to nikde inde na slovensku študovať nedá.... a povedať si, že tento odbor nepôjdeš študovať iba preto, že nechcem ísť do toho mesta, by bolo hlúpe..... čiže, to čo študujem je dôležitejšie ako to, kde sa to nachádza
Fuha toto si neviem ani vybrať. Vyhovuje mi presne co študujem, mesto kde to študujem, aj ludia s ktorymi to studujem. Vsetko. Ale asi by u mna najvacsiu rolu hralo, ze co studujem.
ludia su vsade kadejaki, to nerozhoduje.
ale najprv je skola (u mna praca) potom mesto (sportove vyzitie, kultura, skladba obyvatelstva,nepojdem niekde kde to je prepchate ciganmi, madarmi, vietnamcami...)
kedy ako.. su obdobia, ked sa viac venujem skole, inokedy zas na skolu trochu kaslem, niekedy kaslem na priatelov a potom im to vynahradzam atd. nemyslim, ze by sa nieco zmenilo, keby som bola opat prvakom
V prvom rade som si vybrala, že chcem študovať v Londýne, v druhom rade som vyberala podľa toho, kde mám koľko známych, na ktorom odbore a podľa toho som si aj ja zvolila.
1. zahranicie, nieco kde mam moznost cestovat
2. nieco co ma bude bavit
3. nieco aspon trochu uzitocne
ludi som vobec nebrala do uvahy, isla som sem s tym ze nikoho nepoznam a nakoniec som spoznala uplne super ludi a mam aj stastie na spolubyvajucich