Akceptujú české univerzity certifikát ako náhradu maturity?
Čaute, spravil som si certifikát City & Guilds(B2) a plánujem ho použiť ako náhradu maturity z Anglického jazyka. Ďalej by som chcel ísť študovať do Čiech, konkrétne na matfyz UK (obecná informatika) alebo VUT (tiež IT). Od pár luďí som počul, že niektor
Joj ľudia, keď viem niečo dosť dobre na medzinárodný certifikát, prečo si z toho neodmaturujem a zaistím si jednu ľahko zarobenú dobrú známku do priemeru?
Viem odpovedať len na to, že na hentie dva odbory ti maturitu z češtiny určite nepotrebuješ, to len na odbory, kde sa veľmi dbá o úroveň materinského jazyka, čiže samotnú češtinu a možno právo a tak.
@Balin študujem na muni, mám rovnaký certifikát a pohoda... nikoho to nezaujímalo..a viem, že ho dokonca aj uznávajú namiesto nejakej skúšky povinnej z angličtiny potom tu..
prosim ta v checach na skole je kazdemu srdecne jedno zcoho si maturoval ake si mal znamky a pod. jedine co ich zaujima ci si vobec nejaku maturitu mal.
trochu OT ale neskutočne ma sere keď vidím ako má niekto takýto certifikát a v skutočnosti je z angličtiny vyslovene slabý a ide mi hovoriť aké to bolo ťažké a aký je šťastný že nemusí maturovať...... -.-
ako môže byť niekto s certifikátom z angličtiny slabý ? Veď náročnosť tých testov je určite vyššia než nejaká trápna maturita, ktorú spraví úplne každý. Nehovoriac o tom, že sú to certifikáty, ktoré sú uznávané a nie maturita. To už o niečom svedčí.
@frenkie477 Môžem ťa ubezpečit, že slabý nie som (first class pass). Len nevidím dôvod prečo by som mal 'maturovať' 2x, keď nemusím. (Iba žeby som musel a preto som aj založil túto diskusiu
Inač diky za odpovede, viac menej ste mal len utvrdili v tom, že tú maturu z angliny fakt nepotrebujem .
@trtken slabý v zmysle, že proste vie gramatiku ale keď má niečo povedať z hlavy alebo improvizovať tak nedá nič iba "yes" "maybe" "i dont think so..." a podobne... tak o čom to je potom...