ťaháky sa mi veľmi nechce robiť, robím ich málokedy, väčšinou keď už chcem tak veľmi odpisovať, tak si dám zošit pod lavicu a ešte keď tak také malé pomôcky pri testoch
ja som zvykol pisat tahaky na zem a bolo to dobre stacilo dat nohu prec a opisoval som ale treba nato aj dobre oci niektori spoluziaci to z takej dialky precitat nemohli
väčšinou papieriky kade-tade ,dokonca aj celé písomky som vymieňala až kým učiteľka nezačala podpisovať papiere .a ja som sa vždy pri písaní ťaháku aj naučila takže veľakrát mi bol na hovno
a inak vám to nie je divné dívať sa pod sukňu ked píšete písomku?
Za 4 roky na strednej som ťahák použil asi 2-3x?! Spolužiačka predomnou používa každý deň a známky má samozrejme lepšie...je to potom spravodlivé?! Samozrejme, nepíšte mi, aby som začal používať, ak sa mi nepáči, to skôr ona by mala prestať...pár krát som ju chcel odfotiť, ale zas taká svina nie som...takže voči tomu sa nejako brániť ani nedá, len byť poslušne ticho Neféroví ľudia...
nj... niekedy vyskúšam s tou minisukňou U nás sme napísali poznámky na tabuľu, potom to jemne zotreli, písmená tam zostali, slabunko viditeľné ale čitateľné ťahák pre celú triedu... ale tabuľa musela byť pred tým už riadne zaprášená po zotieraní, nie čerstvo zotretá namokro
Hej , napišem si na lavicu niečo ked fakt neviem.. Abo ked je nejaka pisomka suplovana abo ked učka nedava pozor tak spolužiak väčšinou tlačí ťaháky, ta si dam pod knihu abo pod papier na pisomku.
A už sa mi stalo pár krát ked som odpovedala, tak som sa vždy kukala do zošita čo mala učka tak nenápadne a som zo zošita všetko povedala.. samozrejme plny počet bodov
Ale aj tak sa väčšinou radšej naučím, lebo už viac krat mi zobrali učitelia ťahák
Zoberiem spolužiačke čo je za mnou písomku a opisujem. Vždy si sadám pred ňu. Mimochodom, Veronika si super! Moja prvá dvojka z matiky. Alebo si pod lavicou posúvame papier so správnymi odpoveďmi, inak mobil, občas si niečo strašne malým písmom vytlačím a niekam nalepím.
Ale u nás nie je problém podvádzať, to je celá trieda na mobiloch a všetci sa rozprávajú.
A zase pri tých dôležitých predmetoch podvádzať ani nechcem, budem z toho maturovať tak sa to radšej naučím
@normane som rada, ze ta zaujima moja myslienka - >@nenay ano je to o dost lepsi argument... Ze ti co pravidelne podvazdaju, prichadzaju o to najdolezitejsie, o co v skutocnosti ide - vedomosti. Necibria si pamat a mozog im ochabne a ked sa budu nieco chciet naucit tak to bude pre nich velky problem. To je hlavny dovod, preco je to fer. A viem to, pretoze hovorim z vlastnej skusenosti.
@lenkaska1 No, dobre. Tym vysvetlujes, preco je zle podvadzat, ak som spravne pochopila, kedze tym clovek skodi sam sebe.
No stale nechapem, co to ma s tym, ci to je fer, ze za to dostanu lepsie znamky. Ako ja chapem, ze "sa im to vypomsti", no na druhej strane ich za dobre znamky mozu zobrat na nejaku super skolu alebo co (kde si potom mozno vstupia do svedomia a nejak ju prelezu, co im potom moze pomoct v dalsom zivote), pricom ten, ktory nepodvadzal, tuto sancu nedostane. Co presne je na tom fer teda?
@lenkaska1 To je blbosť...aj na ten ťahák potrebuješ sa pozrieť do toho zošita a väčšinou po prepísaní si to zapamätáš...horšie sú na tom tí, ktorí rovno zošit, ani nevedia o čom píšu...
A mimochodom, fér to nie je ani zdaleka...ani s týmto argumentom.....ale dík za snahu....
@nenay@normane ale mal by aj on dostať túto šancu, keďže ten čo sa učil, by mal mať dobré známky nie??? A keď sa učil a mal aj zlé známky tak na tú školu nemal bohužiaľ, keď ho nezobrali, keď sa nevie niečo naučiť naspamäť.
aa navyše na VŠ neberú podľa známok, ale maturitného vysvedčenia max. alebo prijímacích skúšok.. a na SŠ je to viac-menej jedno
Poviem ti, pri písaní ťahákov som sa absolútne nič nenaučila.. keby sa tak ľahko učilo tak si to rovno celé prepíšem a viem to a ani nebudem potrebovať ťahák
Clovek A odpisuje a ma dobre znamky, clovek B neodpisuje a ma znamky nie nutne zle, ale horsie ako A. Na VS kam sa hlasia beru ohlad aj na priemer pocas 4 rokov (predstav si, aj to sa stava). Vezmu A, nevezmu B, lebo maju obmedzeny pocet miest a podla znamok to vyzera, ze A je lepsi ako B, tak mu daju prednost. Mozem sa teda este raz opytat, co je na tom spravodlive? (Mozno by si sa mohla zamysliet nad slovom "spravodlive" ).
@nenay Vďaka, ja nemám argumenty na to....mi pripomína spolužiačku, ktorá začala tvrdiť, že lenivosť nie je vlastnosť, ale len nejaké synapsie treba aktivovať.......mýlila si dojmy s pojmami no
Ale mimo toho, aj tak si myslím, že ak sa chce niekto niekam dostať, kde sa berú známky, tak by sa mal snažiť o čo najlepšie známky, či už učením alebo podvodom.
Btw, ale učenie typu, že sereš na vedomosti, kľudne by si mohol opisovať, ale neurobíš to tak sa to nabiflíš atď. moc neschvalujem..
ak sa ja niečo naučím tak je to preto, lebo to chcem vedieť, alebo chcem mať aspoň nejaký prehľad, že nechcem byť z toho predmetu úplne sprostá..
no, ja sa väčšinou naučím ale keď si neviem niečo zapamätať tak si proste napíšem na lavicu len začiatočné písmená, čísla alebo hocičo z toho, čo si neviem zapamätať a pekne to vyzdobím, osrdiečkujem atď. čiže to ani netreba zakrývať, lebo si každý myslí, že sú to len obrázky, ale ja si to tak odtiaľ pekne opíšem
na maturitnych predmetoch sa snazim sa ucit vsetko ale nie vzdy to ide.. a ostatne lavica, nevidim sposob si pisat nejake extra tahaky naco fixa a lavica to istí
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
46 komentov
ale poznam skupinku ludi, ktora chodi do skoly a este aj ziska nieco cudzie.. akoby im nestacilo, ze ich podplaca stat aby tam chodili..
alebo do peračníka, tam je naj
@shit nikdy? to fakt?
Našla mi ho.
A to je deti príbeh o tom, ako som opäť naklonená ku známke 4.
a inak vám to nie je divné dívať sa pod sukňu ked píšete písomku?
A už sa mi stalo pár krát ked som odpovedala, tak som sa vždy kukala do zošita čo mala učka tak nenápadne a som zo zošita všetko povedala.. samozrejme plny počet bodov
Ale aj tak sa väčšinou radšej naučím, lebo už viac krat mi zobrali učitelia ťahák
Vzorce mám ako ťahák v kalkulačke.
Ak to situácia dovoľuje, opisujem na písomke z tabletu(veľmi málo)
Ale u nás nie je problém podvádzať, to je celá trieda na mobiloch a všetci sa rozprávajú.
A zase pri tých dôležitých predmetoch podvádzať ani nechcem, budem z toho maturovať tak sa to radšej naučím
Tak ja sa s tým väčšinou neseriem a rovno si odfotím všetko do mobilu
Alebo si to klasicky napíšem na papier keď toho nie je veľa..a samozrejme aj lavica, keď je toho ešte menej
Proste klasika, nerobievam si také tie masterpiece ťaháky že napr. na etiketu flaše na zloženie si to dám
No stale nechapem, co to ma s tym, ci to je fer, ze za to dostanu lepsie znamky. Ako ja chapem, ze "sa im to vypomsti", no na druhej strane ich za dobre znamky mozu zobrat na nejaku super skolu alebo co (kde si potom mozno vstupia do svedomia a nejak ju prelezu, co im potom moze pomoct v dalsom zivote), pricom ten, ktory nepodvadzal, tuto sancu nedostane. Co presne je na tom fer teda?
A mimochodom, fér to nie je ani zdaleka...ani s týmto argumentom.....ale dík za snahu....
aa navyše na VŠ neberú podľa známok, ale maturitného vysvedčenia max. alebo prijímacích skúšok.. a na SŠ je to viac-menej jedno
Poviem ti, pri písaní ťahákov som sa absolútne nič nenaučila.. keby sa tak ľahko učilo tak si to rovno celé prepíšem a viem to a ani nebudem potrebovať ťahák
Clovek A odpisuje a ma dobre znamky, clovek B neodpisuje a ma znamky nie nutne zle, ale horsie ako A. Na VS kam sa hlasia beru ohlad aj na priemer pocas 4 rokov (predstav si, aj to sa stava). Vezmu A, nevezmu B, lebo maju obmedzeny pocet miest a podla znamok to vyzera, ze A je lepsi ako B, tak mu daju prednost. Mozem sa teda este raz opytat, co je na tom spravodlive? (Mozno by si sa mohla zamysliet nad slovom "spravodlive" ).
odpoveď aj pre @normane ...
Ale mimo toho, aj tak si myslím, že ak sa chce niekto niekam dostať, kde sa berú známky, tak by sa mal snažiť o čo najlepšie známky, či už učením alebo podvodom.
Btw, ale učenie typu, že sereš na vedomosti, kľudne by si mohol opisovať, ale neurobíš to tak sa to nabiflíš atď. moc neschvalujem..
ak sa ja niečo naučím tak je to preto, lebo to chcem vedieť, alebo chcem mať aspoň nejaký prehľad, že nechcem byť z toho predmetu úplne sprostá..