Predstavte si že ste 30-40 ročný/á proste človek v stredných rokoch a pracujete v ´´nejakej´´ firme napríklad 10 rokov..a.. zrazu príde 19 ročný chalan ktorý je na pozíciu manažéra a mal by vám ,,rozkazovať´´ teda riadiť vás, hovorit čo máte robiť, davať
u nas v tescu je nieco taketo...vacsinou su tam 40-50 rocne pracovnicky a prisiel tam 30 rocny tajtrlik ktory presne toto robi..rozkazuje im...nadava..huka po nich a tak...
@kolini ale tak zase ja som nikde nepovedal že je zlý ja som nikdy na nich nevrieskla ani nič, zatiaľ je to v pohode vnímaju ma su priateľský..skôr som to myslel v tom zmysle že ich vedie, nie že je jeblý a vrieska,nadava a podobne, to určite nie..ja som mal dosť takých nadriadených..ale myslel som skôr z toho pohľadu že je vás nadriadený o dosť mladší
Záleží na tom, ako sa na to pozerať. On už za to nemôže, že 40 ročný človek čo tam robí 10 rokov, toho manažéra nerobí. No a náplňou jeho práce je rozkazovať a podobne, keď to robiť nebude, tak ho vyhodia. Otázkou ale je, ako sa stavia k svojim "podradeným".
@jeko presne každý ma nad sebou ešte kto ho riadi, tak že aj ja mam nad sebou niekoho, čiže v podstate som na tej istej pozícii, len ja mam pod sebou ešte pár ľudí ktorý robia v podstate to čo ja..počúvaju a plnia rozkazi..ale tak nie su len povinnosti ale aj práva
Ja by som to bral ako osobné zlyhanie, keby som sa na to pozrel z pohľadu toho 30 - 40 ročného človeka.
Vek o ničom nehovorí, 20 ročný človek môže mať priebojnejšiu osobnosť, nevidím na tom nič nespravodlivé. Ak by tú pozíciu dostal neoprávnene, má tam známeho alebo podobne, je to iné, ale ak to tak nie je, na tvojom mieste by som najprv hľadal chybu v sebe, ako je možné, že za 10 rokov som sa nedokázal vypracovať tam, kde chalanko len tak skočil.
@weeman ale tak zase to zlyhanie by som tak nebral, nemusí byť na tej pozícii ako ty.. existujú firmy ktoré každý ma svoju pozíciu ktorá s vedúcou pozíciou nemá nič spoločné.. každý je dobrý vo svojom fachu a to že príde niekto mladý na vyššiu pozíciu nie je zlyhanie..on napríklad by nemusel vedieť ani prd o tom čo robíš ty tak že to nie je zlyhanie
been there, done that, mala som 24 a podo mnou robila cajka co mala tolko ako moja mama. a bez problemov. ak mas na to, preco nie. nemozes predsa sa stazovat ak niekto vie nieco lepsie ako ty. ina vec je ak je to talcenka a dotycny vie fakt hovno, vtedy to naserie a je priam tazke pracovat s takym clovekom. ale ak sa nadriadeny rozumie svojej praci vek nehra rolu.
a nevidim nic zle na tom ak ti sef povie ze si mas pohnut zadkom, alebo spravit nieco lepsie ak si neurobil svoju pracu ako si mal. ak neopravnene po tebe hulaka tak to by som netolerovala, ale ak ti povie co mas robit tak asi je to jeho napln prace nie?
ako realitu realne ziadnu zodpovednu cinnost vykonavat nemoze lebo o tom nic nevie .. takze to moze byt len nejaky akoze manazer.. otazne je ci si spokojny 10 rokov na jednej pozicii ..
@profesor ak je clovek co na sebe maka, resp ziskava skusenosti a vedomosti od mlada nevidim jediny dovod preco nie. a je to realita, to ze u nas ludia zacinaju povacsine robit az ked dostuduju vysku je vec dalsia. tu v uk je uplne bezne ze zacinas robit v 16tich a mozes byt do 20 rokov uplne v pohode star v tom co robis ak si schopny.
@frez a co je na tom akoze nespravodlive? ze ak niekto si spokojne sedi na zadku 10 rokov a nema ambicie a objavi sa niekto kto tie ambicie ma a snazi sa, tak to je nespravodlive??
@marttina tak ci tak to mozu byt len take kvazi manazerske pozicie... ale kludne napis nejake priklady.. v akych firmach ake pozicie robia 19 rocni v Uk ...
@profesor nebavime sa tu o poziciach len v banke, bavime sa vo vseobecnosti a tych moze byt kopec aj v inych pracovnych odvetviach. Narpiklad v catering biznise je to uplne normalne ze mas niekoho kto makal napr. od 16 a za 3-4 roky sa vypracoval. Alebo aj v IT sfere, ak chalan sa stale nieco uci, vrta v kompoch nevidim dovod preco ako 19rocni by nemohol ovladat nieco, co 30 rocny nevie a podla toho mat aj pracovne ohodnotenie.
Ano, na banku to nemusi ist tak lahko, kedze tam ide aj o tu reprezentativnu stranku a naozaj si neviem predstavit zeby manazer banky mal 20 rokov, tam podla mna skusenosti po 4 rokoch nestacia na tu poziciu.
Staci taka odpoved,ci budes teraz do mna ryt na konretne pripady, v ktorej firme sefuje aky mladistvy? A este cakam aj verziu, ze toto tym padom nie je manazerska pozicia.
@martina cateringom myslis nejakeho veduceho briganikov pri roznasani jedal ? .. v IT sfere samozrejme moze byt ... ale vazne pochybujem o tom zeby niekto zveril IT manazersku poziciu 19r. aj keby programoval o 106
no ak v banke v UK robia uz 16 rocni tak teoreticky to mozne je ale aj tak by som rad videl takeho manazera
staci mi co si napisala.. kazdy si moze urobit obraz sam
Asi trochu cudne, ale keby to nebol nejaky kokotko a vedel by co je pre firmu dobre a nebol by panovacny a povysenecky tak nevidim problem...zjavne je tam preto ze to vie.(alebo syn riaditela
@profesor veduceho brigadnikov co roznasaju jedlo?? to teraz si ma fakt ze pobavil. nevychadzam z udivu co mozes napisat ak mas naozaj 27. len tak teda priklad, moj byvaly head manager ma tusim teraz 28-9 rokov a ma na starosti asi tak 14 obchodov - to znamena robi financne analyzy, rozhoduje strategiu marketingovu, vybavuje vsetky zalezitosti okolo chodu, etc (ved si vies domyliset urcite) robil manazera starbucksu ci kej srande na letisku, ktora ma obrat aboslutne nechutnu sumu penez ked bol ucho a mal 19-20, a to si dovolim povedat ze dozerat na obchod s velkym obratom a byt zodpovedny za prevadzku je dost vyznamna vec.
Viac k tomuto nemam co dodat, nech si kazdy utvori obraz sam ako si ty povedal.
@marttina veduceho starbucsku ? tak to je fakt frajer capovat kavu do poharov nevies kolko ma frajer rokov ? 28-9 a 19 je trocha rozdiel nie ? tak nech sa ti dari aj s frajerom v starbuckse capovat kavu
@profesor mohol by si si zavrieť už tú svoju úbohú sedlácku papulu konečne? ty tušíš vôbec, čo taká práca obnáša? čapovať kávu? sa zobuď, ty bulo.
už dlho ťa mám za chudáka, ale týmto si vyhral úplne. aj keby bol manažér smetiarov, aj tak si zaslúži tvoj rešpekt, nech pracuje kdekoľvek. nikdy nevieš, či ho tá robota nebaví a nenapĺňa a ak to tak je, tak ty môžeš mať hlboko, vieš kde.
je to viac než chujovské, aby si dokázal niekoho vysmiať za to, kde robí. som zvedavá, kde zamestnali taký ľudský odpad, ako si ty a kam sa s takýmto prístupom v živote vyštveráš
@transplantovana prava sedlacka sa ozvala s tvojim pristupom mozes naozaj robit akurat tak manazera smetiarov nepochopila si vyznam o co tu slo, lebo si asi od narodenia retardovana
@profesor ty si to vobec cele nepochopil, co ine ti mam na to povedat.
nehovorim o svojom frajerovi, ale byvalom sefovi za prve. za druhe necapujes kavu ty kreten, ale riadis biznis ako kazdy iny, a je jedno ze sa tam predava kava, alebo pneumatiky alebo co. Je to biznis, na ktory treba davat pozor a ak nemas na to, tak to cele pojde dole vodou a nebude to fungovat a prerobis. Ci myslis, ze toto zvladne kazdy debil? Sa zobud, vobec to nie je take lahke ako to vyzera.
a aby si vedel co to obnasa len tak namatkovo, tak sa pozri ak teda vies AJ, prekladat ti to nebudem)
Store managers are responsible for ensuring that the great customer service is consistently provided for all our customers, maintaining successful store operations, developing & coaching employees to succeed, whilst financial contribution is maximised. The manager should be passionate about getting the business right, showing integrity, respect for the investment & ownership. This position requires planning & leadership skills. Leading from the front in the day-to-day performance of job duties, and ensuring the Company’s policies are implemented and maintained in a consistent manner.
Key Responsibilities:
Roles & responsibilities are not limited to, but include the following:
1. Financial Performance
• Contributes toward store profitability by seeking opportunities to increase sales, manage stock levels, control cost of sales and labour costs.
• Uses Key Performance Indicators within the business to help understand success
• Maintains daily, weekly and monthly tracking of sales along with variances.
• Ensures all cash handling and till use is performed in a accurate and consistent manner.
• Maintains accountability for operational performance, employee development and financial contribution, in line with company policy
• Ensures the correct stock and merchandise are ordered and maintained. Communicating changes to employees.
2. Developing others
• Consistently trains and develops others to demonstrate customer service standards, operating standards & product quality
• Expects and encourages full participation of employees in creating store goals and developing plans.
• Holds responsibility for ensuring that the store maintains labour expectations, including the recruitment & reduction of staffing
• Resolves complaints and concerns from within company, from customers or staff in the team.
• Provides ongoing performance feedback to team members, consistently looking for ways to develop others
3. Operational standards
• Ensures all company policies, store standards and procedures are communicated effectively to employees. Maintaining and following in a consistent manner.
• Follows all guidelines outlined in the employee handbook to ensure that the best possible environment is created for our employees and customers.
• Organises & delegates tasks throughout the store in a manner that facilitates efficient customer service and profitable operation.
• Achieves merchandising standards compliant with those communicated. Including effective rollout of seasonal & periodical promotions.
• Strives to provide a great customer experience. Ensuring that customer service goals are met and exceeded
• Ensures store appearance, cleanliness and equipment is maintained in a consistent manner.
• Maintains consistent speed of service to the customer by ensuring all store staffing & training requirements are met.
• Ensures that the store is HACCP, H&S & COSHH compliant. Ensuring that all relevant paperwork is filed.
Staci? ci stale si myslis, ze toto zvladne kazdy debilek a ze je to len posielanie brigadnikov volakam s jedlom?
A tymto som fakt na tvoju adresu skoncila, evidentne mas problem pochopit, ze nielen manazer v banke je manazerska pozicia.
@marttina dik za vysvetlenie a ano mam problem pochopit ze toto neni nejaky veduci resp. supervisor ale manazer , no pre niekoho je uz dnes kazdy manazer
a ved aj ten co capuje kavu je coffee manager predsa ... vela stastia v uk.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
46 komentov
Vek o ničom nehovorí, 20 ročný človek môže mať priebojnejšiu osobnosť, nevidím na tom nič nespravodlivé. Ak by tú pozíciu dostal neoprávnene, má tam známeho alebo podobne, je to iné, ale ak to tak nie je, na tvojom mieste by som najprv hľadal chybu v sebe, ako je možné, že za 10 rokov som sa nedokázal vypracovať tam, kde chalanko len tak skočil.
prepáč malo to byť @lilmia
A čo takým ľuďom zostáva? Držať hubu a krok (ak si chcú udržať miesto)
ale ne šak poho sranda
a @frez co je na tom nespravodlive?
A nič nie je na tom mať mladšieho šéfa, ja som už mal a nič sa nestalo, autoritu si u mňa získal
Ano, na banku to nemusi ist tak lahko, kedze tam ide aj o tu reprezentativnu stranku a naozaj si neviem predstavit zeby manazer banky mal 20 rokov, tam podla mna skusenosti po 4 rokoch nestacia na tu poziciu.
Staci taka odpoved,ci budes teraz do mna ryt na konretne pripady, v ktorej firme sefuje aky mladistvy? A este cakam aj verziu, ze toto tym padom nie je manazerska pozicia.
no ak v banke v UK robia uz 16 rocni tak teoreticky to mozne je ale aj tak by som rad videl takeho manazera
staci mi co si napisala.. kazdy si moze urobit obraz sam
Viac k tomuto nemam co dodat, nech si kazdy utvori obraz sam ako si ty povedal.
a este ani moj nick poriadne napisat nevies.
už dlho ťa mám za chudáka, ale týmto si vyhral úplne. aj keby bol manažér smetiarov, aj tak si zaslúži tvoj rešpekt, nech pracuje kdekoľvek. nikdy nevieš, či ho tá robota nebaví a nenapĺňa a ak to tak je, tak ty môžeš mať hlboko, vieš kde.
je to viac než chujovské, aby si dokázal niekoho vysmiať za to, kde robí. som zvedavá, kde zamestnali taký ľudský odpad, ako si ty a kam sa s takýmto prístupom v živote vyštveráš
nehovorim o svojom frajerovi, ale byvalom sefovi za prve. za druhe necapujes kavu ty kreten, ale riadis biznis ako kazdy iny, a je jedno ze sa tam predava kava, alebo pneumatiky alebo co. Je to biznis, na ktory treba davat pozor a ak nemas na to, tak to cele pojde dole vodou a nebude to fungovat a prerobis. Ci myslis, ze toto zvladne kazdy debil? Sa zobud, vobec to nie je take lahke ako to vyzera.
a aby si vedel co to obnasa len tak namatkovo, tak sa pozri ak teda vies AJ, prekladat ti to nebudem)
Store managers are responsible for ensuring that the great customer service is consistently provided for all our customers, maintaining successful store operations, developing & coaching employees to succeed, whilst financial contribution is maximised. The manager should be passionate about getting the business right, showing integrity, respect for the investment & ownership. This position requires planning & leadership skills. Leading from the front in the day-to-day performance of job duties, and ensuring the Company’s policies are implemented and maintained in a consistent manner.
Key Responsibilities:
Roles & responsibilities are not limited to, but include the following:
1. Financial Performance
• Contributes toward store profitability by seeking opportunities to increase sales, manage stock levels, control cost of sales and labour costs.
• Analyses P&L performance, consistently looking to develop & improve results
• Uses Key Performance Indicators within the business to help understand success
• Maintains daily, weekly and monthly tracking of sales along with variances.
• Ensures all cash handling and till use is performed in a accurate and consistent manner.
• Maintains accountability for operational performance, employee development and financial contribution, in line with company policy
• Ensures the correct stock and merchandise are ordered and maintained. Communicating changes to employees.
2. Developing others
• Consistently trains and develops others to demonstrate customer service standards, operating standards & product quality
• Expects and encourages full participation of employees in creating store goals and developing plans.
• Holds responsibility for ensuring that the store maintains labour expectations, including the recruitment & reduction of staffing
• Resolves complaints and concerns from within company, from customers or staff in the team.
• Provides ongoing performance feedback to team members, consistently looking for ways to develop others
3. Operational standards
• Ensures all company policies, store standards and procedures are communicated effectively to employees. Maintaining and following in a consistent manner.
• Follows all guidelines outlined in the employee handbook to ensure that the best possible environment is created for our employees and customers.
• Organises & delegates tasks throughout the store in a manner that facilitates efficient customer service and profitable operation.
• Achieves merchandising standards compliant with those communicated. Including effective rollout of seasonal & periodical promotions.
• Strives to provide a great customer experience. Ensuring that customer service goals are met and exceeded
• Ensures store appearance, cleanliness and equipment is maintained in a consistent manner.
• Maintains consistent speed of service to the customer by ensuring all store staffing & training requirements are met.
• Ensures that the store is HACCP, H&S & COSHH compliant. Ensuring that all relevant paperwork is filed.
Staci? ci stale si myslis, ze toto zvladne kazdy debilek a ze je to len posielanie brigadnikov volakam s jedlom?
A tymto som fakt na tvoju adresu skoncila, evidentne mas problem pochopit, ze nielen manazer v banke je manazerska pozicia.
a ved aj ten co capuje kavu je coffee manager predsa ... vela stastia v uk.