Ahoj, mám na vás otázku- ako sa učíte cudzí jazyk? Ja napríklad orem školy navštevujem aj poobede jazykovú školu a dosť mi to pomohlo, alebo si vo voľnom čase prekladám texty pesničiek a niekedy v jazykoch chatujem... Chcem sa vás spýtať, aký na to mát
jeden momentálne nemám v škole už skoro rok, tak si vyplňujem takú učebnicu ešte zo strednej občas, proste nechcem všetko zabudnúť..
ďalší teraz nemám jeden semester, ale inak ho študujem.. tak lúštim sudoku s japonskými znakmi, aspoň niečo
a posledný síce mám v škole, ale učí nás 70 ročný senilný jebnutý dedo, proste je to strašné, tak sa snažím poriadne sa učiť doma, prechádzam si celú prednášku, robím si cvičenia a prekladám si tých 90% slovíčok, ktoré použil, ale nepovedal čo znamenajú..
akurat som chcela zalozit podobnu temu(dufam,ze nevadi),ci nepoznate nejaky fakt dobry link,kde sa daju naucit zaklady anglictiny?tak by som to tu spojila.sestra sa potrebuje za vikend naucit zakladne frazy.ja chytam z nej nervy z jej nemeckej vyslovnosti.som ju posadila za translator,nech pocuva,ako to tam vyslovuju,ale porebuje nieco komplexnejsieho.pozerala som bbc learning english,ale tam je to pre nu zlozite.dakujem a ospravedlnujem sa dandybrendy.
mam kamaratov z tych krajin ktore jazyky viem a hovorim s nimi, stretavam sa s nimi ked sa da, pisem si s nimi, volam s nimi. plati medzi nami dohoda ze ma mozu opravovat ked hovorim hluposti. potom si pozeram filmy, serialy, hocico v tych jazykoch a ked niecomu nerozumiem tak si to stopnem pustim znova a vyhladam si danu frazu co znamena a ani sa nemusim snazit ucit sa to ako slovicka do skoly ale pamatam si to proste. dalej si obcas spravim nejake online cvicenia, pripadne cvicenia z nejakej knihy, nie vela- iba tak, na 5 minut. ale najdolezitejsia je ta komunikacia...