Ahojte, chcela by som sa spýtať či by mi niekto nevedel poradiť pri kúpe gitary ... som začiatočník, a rozhodla som sa kúpiť veľkú akustickú španielku. Takže zásadná otázka viete mi poradiť nejakú dobrú značku gitár? ... Zatial mám vyhliadnutú gita
Cena vyššia ale za to aj zvuk a kvalita, keď už budeš hrať trocha pokročilejšie a budeš mať už ako taký hudobný sluch gitara pre začiatočníka ti už nebude stačiť.
Značka je jedno! Dôležité aby sa ti páčil zvuk (čo sa asi časom zmení keď už nebudeš začiatočníčka) a aby pekne ladila a ďalej...ak nechceš hrať práve klasiku, tak dôležité je úzke hrdlo a aby mohli byť struny čo možno najnižšie, lebo inak ťa to bude odrádzať od hrania (a nepoužívaj nylonové struny please! ...good luck
na akustickej znacka nehra az taku rolu, zaleži to skor od zvuku a dreva, znacky, ktore by som ti mohol odporucit tak Cort a Takamine, SX hovori sa že je to činska pomsta odchdadzaju im krky, ale 100 ludi 100 chuti.
@semirgerkan mam SX akustiku a nedam na nu dopustit teda jasne ze ten zvuk nieje taky ako ked si kupis nejaku povedzme Ibanez za 400 € ale nieje to zla gitara na svoju cenovu kategoriu. Hra sa na nej dobre, vsetko drzi ako ma a to ju uz mam nejaky ten rocik dva...