Zaujíma ma názor kresťanov aj nekrestanov. Krastania, veríte že za tým stojí zlý duch? Nie sú bylinky, kamene od Boha? Je naozaj hriech keď chceme sebe alebo inému pomôcť keď za tým nie je zlý úmysel?
to fakt existuje nejaké prepojenie medzi homeopatikami a vierou, či len ujo Kuffa povedal?
čo ja viem, homeopatikum je sladký cukrík, mne osobne je úplne u prdele, či si niekto kúpi sladký cukrík keď ho bolí hrdlo a bude cuclať a čakať kedy ho prestane bolieť, je to jeho vec. iná vec je keď lekár predpíše homeopatikum z iných ako placebo dôvodov.
to skutočne kresťana veria, že je za tým zlý duch? ako fascinuje ma to, pohybujem sa v tej sfére ako tak, ale o tomto som nepočula ani a bylinky sú liečivé a nepovažujem ich za homeopatiká a šutre študujem už nejaký ten rok, takže neverím, že nejaké hlúpe jantárové koráliky majú reálnu moc inak si tiež myslím, že sú to predražené cukríky s funkciou leda tak placeba
Skôr verím, že je to placebo, to, že je to zlý duch povedala jedna lekárka, ktorej deťom sa zlé veci snívali, inak to nikomu satanisticky neuškodilo a tým, čo to pomohlo, pomohli si sami, lebo na to verili...aj keď ja placebo, resp. vplyv psychiky uznávam, dá sa tým veľa pomôcť ako aj stresom sa dá veľa vecí posrať, ale ostávam aj tak pri bylinkách a výživivých doplnkoch a z psychických záležitosti skôr riešim príčiny chorôb, čo je u mňa väčšinou o vzťahoch s ľuďmi, čítam psychoneuroimunológiu, čo sa ma týka a pod.....napr.Hnízdil čosi také povedal, že homeopatia preto u istých ľudí funguje, lebo sa homeopat do detailov venuje pacientom aj po psychickej stránke, keďže ich nemá plnú čakáreň a tie tabletky sú nato, aby neodišli pacienti s prázdnymi rukami
Môj názor je, že sú to malé cukrové guličky ktoré ti v ničom nepomôžu. Už len tie " výrobné procesy " nerozumiem ako je možné, že sa to legálne predáva, také ojeby na ľudí doslova.